به مناسبت چهل سالگی انقلاب؛
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه ملایر توزیع نان رایگان در محلات حاشیه شهر، اطعام نیازمندان بر اساس نیت واقف، تخفیفات ویژه دندانپزشکی اوقاف، تخفیف نیم بها استخر سیفیه برگزاری محافل انس با قرآن، برنامه‌های فرهنگی و... را از برنامه‌های اداره اوقاف در دهه فجر فاطمی برشمرد.
کد خبر: ۷۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 28 January 2019
ابراهیم حسین‌خانی از کمک ۴۰ میلیون تومانی واقف خیراندیش حاج رضا اسماعیلی به ۴۰ مسجد شهر ملایر در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس، حسین‌خانی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف در دهه فجر فاطمی اظهار کرد: اعزام ۲۰ نفر از مبلغان به مناطق مختلف با هدف سخنرانی در خصوص انقلاب اسلامی و سبک زندگی فاطمی، برگزاری مراسم دهه فاطمیه و دهه فجر، مشاوره، برگزاری نماز و... از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر فاطمی در ملایر است.

وی از برگزاری جشن انقلاب در ۱۰ بقعه شاخص و امامزادگان ملایر خبر داد و افزود: این مراسم به صورت ویژه در امامزاده عبدالله (ع) ملایر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری خیمه‌های معرفت در دهه فجر همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در امامزاده عبدالله (ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ مسجد ملایر از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.

حسین‌خانی از کمک ۴۰ میلیون تومانی واقف خیراندیش حاج رضا اسماعیلی به ۴۰ مسجد شهر ملایر در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: از کمک‌های این واقف برای تامین روشنایی و تجهیزات برای هر مسجد یک‌میلیون تومان اختصاص داده شده است.

وی از همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در یادواره شهدای انقلاب و روز ملی ملایر در روز ۲۱ بهمن ماه خبر داد و گفت: پذیرایی این مراسم توسط اداره اوقاف انجام می‌شود.

 معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر از سوی موقوفه حاج رضا اسماعیلی به ۴۰۰ کودک یتیم زیر پوشش کمیته امداد برای هر کودک یکصد هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار