ائمه جمعه فارس در خطبه های امروز نماز، از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۱۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 16 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان خرامه گفت: حضور غرورآفرین و میلیونی مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد دشمنانی که تلاش کردند ملت ایران را از انقلاب شان نا امید کنند، ناکام شده اند.

*********************************************************


حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه داریون نیز از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای بزرگ در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد. وی همچنین از عملکرد رسانه ملی در تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و انعکاس حضور مردم در راهپیمایی تشکر کرد.

 

*******************************************************************
حجت الاسلام ربانی خطیب جمعه رزقان با تسلیت شهادت ۲۷ پاسدار مرز و بوم کشورمان در حادثه تروریستی شرق کشور گفت: این حادثه نشان داد دشمن برای مقابله با این انقلاب و مردم دست به هر جنایتی می‌زند.

 

****************************************************************************
حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت سده با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر در این بخش؛ از مدیران ورزشی خواست زمینه برگزاری چنین مسابقاتی در همه رشته‌ها در طول سال فراهم شود تا گرایش جوانان و نوجوانان به ورزش بیشتر شود.

****************************************************************************


حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در آغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پیام نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است که نقش اول تحقق آن هم برعهده جوانان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار