نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تجهیز بیمارستان امام خمینی خلخال با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 04 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در بازدید از مراکز بیمارستانی در خلخال اظهار کرد: طی سال گذشته تجهیزات تخصصی مناسبی برای بیمارستان امام خمینی خلخال تأمین شد و اخیراً نیز تجهیزاتی نزدیک به 2 میلیارد تومان تهیه شده است.

وی گفت: در تداوم تجهیز مراکز درمانی خلخال و کوثر امسال هم اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توسعه متوازن و کمک به فرایند ارتقای بهداشتی و درمانی خلخال و کوثر مستلزم توسعه زیرساخت‌های لازم بوده و هست که اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام شده و این روند باید تا حد پاسخگویی به نیازها و ضروریات بهداشتی و درمانی مردم تداوم یابد.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: در روزهای اخیر دستگاه بیهوشی، اکوکاردیوگرافی پیشرفته، رادیولوژی پرتابل و آمبولانس پیشرفته به ارزش 12 میلیارد ریال برای بیمارستان امام خلخال تامین شد.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: طی سال‌های گذشته کارهای مهمی علی‌رغم برخی سمپاشی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها صورت یافته بود که احداث ساختمان جدید درمانگاه هشجین بود که در زمان مقرر و وعده داده شده، تکمیل شده و اخیراً هم برای تجهیز آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار لحاظ شد.

وی افزود: اقدام موثر دیگر در این حوزه آماده بهره‌برداری کردن بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی(ره) کوثر است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد و اینها خدمات نظام اسلامی است که با پیگیری‌های شبانه‌روزی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و نیز تحقق وعده‌هایی که به مردم داده شده بود، انجام می‌شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان کار مهمی نیز که در سال 93 انجام شد، پیگیری برای ارتقای درجه اداره و درمانگاه تأمین اجتماعی خلخال و ارتقای نمایندگی کوثر بود.

جعفری بنه خلخال افزود: در کنار آن افزایش و توسعه خدمات این مراکز و مجموعه‌های درمانگاهی و بیمارستانی بیشتر از این تلاش‌هایی بود که در راستای استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال و توسعه زیرساخت‌ها و رشته‌های مورد نظر انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار