در این دیدار شهروند ساری همانند تمام بازی های قبلی خود ابتدا از حریف عقب افتاد اما در ادامه با گلزنی های فرشاد حامدیان از حریف پیش افتاد. در ادامه بازیکنان حفاری کار به تساوی کشاندند تا دو تیم تقسیم امتیازات به رختکن بروند. شهروند ساری با از دست دادن دو امتیاز حساس این مسابقه 16 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور قرار گرفت
کد خبر: ۷۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 04 August 2015
به گزارش تابناک از مازند لیگ در رقابت های این روز تیم طاها تنکابن مقابل پرسپولیس خوزستان مغلوب شد و شهروند ساری نیز برابر شرکت ملی حفاری اهواز متوقف شد.

طاها تنکابن یک – پرسپولیس خوزستان 3
تیم طاها تنکابن که تا پیش از این موفق به کسب 11 امتیاز در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور (گروه الف) شده بود، دیروز (دوشنبه) نتیجه بازی را با حساب 3 بر یک به پرسپولیس خوزستان واگذار کرد.
طاها تنکابن که پیش از این شانس صعود از گروه خود را از دست داده بود، با قبول این شکست همچنان دغدغه سقوط به دسته پایین تر را به خاطر دارد و امیدوار است با کسب امتیازات لازم و لغزش احتمالی حریفان سند بقای خود در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را امضاء کند.
تنکابنی ها با این باخت 11 امتیازی باقی ماندند و با یک رده تنزل در مکان پنجم جدول هفت تیمی گروه الف لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور قرار گرفتند.
در سایر دیدارهای این گروه، شهرداری رشت با یک گل مقابل میزبان رقابت ها یعنی کشاورز قزوین به برتری دست یافت و یاسین پیشرو قم با نتیجه پرگل 8 بر 3 مقداد مشهد را درهم کوبید.
شهروند ساری 4 – شرکت ملی حفاری اهواز 4
تیم شهروند ساری دیگر نماینده مازندران در این پیکارها که با توجه به دو پیروزی اخیرش شانس های خود را برای صعود به مرحله نهایی افزایش داده بود، روز دوشنبه در بازی چهارم خود مقابل صدرنیشن شرکت ملی حفاری اهواز صدرنشین رقابت ها قرار گرفت و در پایان با نتیجه 4 بر 4 متوقف شد.
گل های شهروند ساری در این دیدار را فرشاد حامدیان (2 بار)، مهدی قلی زاده و محمد رضا کرد به ثمر رساندند.
در این دیدار شهروند ساری همانند تمام بازی های قبلی خود ابتدا از حریف عقب افتاد اما در ادامه با گلزنی های فرشاد حامدیان از حریف پیش افتاد. در ادامه بازیکنان حفاری کار به تساوی کشاندند تا دو تیم تقسیم امتیازات به رختکن بروند.
شاگردان مسعود نجاریان در تیم شهروند ساری در آغاز نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند و موفق شدند توسط قلی زاده یک بار دیگر به گل برتری برسند. ساروی ها در اواخر این دیدار دو گل از شرکت ملی حفاری اهواز دریافت کرد تا در آستانه شکست قرار بگیرند اما این پایان کار نبود و محمد کرد روی یک کار تیمی خوب موفق شد گل چهارم و تساوی بخش تیمش را یک دقیقه مانده به اتمام مسابقه به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی 4 بر 4 به پایان برسد.
شهروند ساری با از دست دادن دو امتیاز حساس این مسابقه 16 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور قرار گرفت و با توجه به برنامه مسابقات و شرایط جدول رده بندی شانس های خود را برای صعود به مرحله بعد رقابت ها کم رنگ کرد.
گفتنی است، ساروی ها در روز ششم این رقابت ها عصر امروز (سه شنبه) باید به مصاف تیم قعرنشین کفش لوکس تبریز بروند.

نتایج روز پنجم لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور – گروه الف:
پرسپولیس خوزستان ۳ – طاها تنکابن یک

مقداد مشهد ۳ – ماهان تندیس قم 8

کشاورز قزوین صفر – شهرداری رشت یک

جدول رده بندی گروه الف در پایان روز پنجم:
- شهرداری رشت – 11 بازی – 27 امتیاز – تفاضل 22

2- کشاورز قزوین – 11 بازی – 26 امتیاز – تفاضل 20

3- یاسین پیشرو قم – 10 بازی – 20 امتیاز – تفاضل 11

4- پرسپولیس خوزستان – 10 بازی – 12 امتیاز – تفاضل 5-

5- طاها تنکابن – 10 بازی – 11 امتیاز – تفاضل 8-

6- دبیری تبریز– 10 بازی – 7 امتیاز – تفاضل 3-

7- مقداد مشهد – 10 بازی – صفر امتیاز – تفاضل 34-

نتایج روز پنجم لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور – گروه ب:
هایپر کیپر قزوین صفر – نیک اندیش اصفهان 3

آینده گستر ایرانیان اصفهان ۲ – فرش آراء مشهد 7

شهروند ساری ۴ –  شرکت ملی حفاری ایران 4


جدول رده بندی گروه ب در پایان روز پنجم:
1- فرش آرا مشهد – 10 بازی – 21 امتیاز – تفاضل 11

2- شرکت ملی حفاری ایران – 10 بازی – 20 امتیاز – تفاضل 10

3- هایپر کیپر قزوین – 11 بازی – 17 امتیاز – تفاضل 5

4- شهروند ساری – 10 بازی – 16 امتیاز – تفاضل 7

5- نیک اندیش اصفهان – 11 بازی – 12 امتیاز – تفاضل صفر

6- آینده گستر ایرانیان – 10 بازی – 11 امتیاز – تفاضل 9-

7- کفش لوکس تبریز – 10 بازی – 6 امتیاز – تفاضل 13-

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار