۵۸۴ پروانه فعالیت از سوی نظام مهندسی خوی به مهندسان عضو سازمان در سال ۹۷ صادر شده است .
کد خبر: ۷۱۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 24 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی 

مهندس محمد بهجتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی ضمن تبریک روز مهندس که به مناسبت پنجم اسفند که روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی است و با عنوان روز مهندس نامگذاری شده، با اشاره به تعداد اعضای عضو مهندسان در دفتر نظام مهندسی ساختمان خوی ، گفت:

درحال حاضر ، دفتر نظام مهندسی ساختمان خوی دارای یک هزار و ۵۶۲ عضو است که از این تعداد ۵۸۴ عضو آن پروانه فعالیت از اداره راه و شهرسازی دریافت کرده اند.

مهندس بهجتی درادامه به آمار عملکرد نظام مهندسی اشاره کرد و گفت : ۴۳۶ پرونده ساختمان در سال ۹۷ به متراژ ۱۹۱ هزار مترمربع در نظام مهندسی ساختمان خوی کنترل و خدمات مهندسی ارایه شده است.

بهجتی به صدور شناسنامه فنی _ملکی ساختمانها توسط نظام مهندسی خوی اشاره کردو گفت: از ابتدای سال ۹۷ نظام مهندسی ساختمان خوی برای اولین بار همچون مرکز استان اقدام به صدور شناسنامه فنی - ملکی ساختمان ها می کند و علاوه بر خدمات طراحی و نظارت، بازرسی گاز، تفکیک آپارتمان و انطباق اراضی را هم انجام می دهد.

مهندس بهجتی در پایان سخنان خود گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی در هفت رشته مهندسی فعالیت دارد . از جمله رشته های هفت گانه این سازمان ، عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری و شهرسازی می باشند.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار