کد خبر: ۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 05 August 2015
استاتدار گیلان گفت: موفقیت دانش‌آموزان کنکور 94 گیلان نویدبخش فردایی روشن و شوق بدون وقفه علم‌آموزان در عرصه دانایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار با کنکوری‌های این استان کسب رتبه تک و دو رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان گیلان را موفقیت علمی بزرگ خواند.

وی با بیان اینکه موفقیت دانش‌آموزان نویدبخش فردایی روشن و شوق بدون وقفه علم‌آموزان در عرصه دانایی است، افزود: این موفقیت در سایه ایمان به خدا و دعای خیر والدین و پشتکار دانش‌آموزان به دست آمده است.

استاندار گیلان تلاش و حضور موثر معلمان و تشویق خانواده‌ها را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و معلمان در دستیابی به این افتخارات بسیار مهم نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید از این فرصت برای خدمت به نظام و مملکت اسلامی استفاده شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان موفق می‌توانند با حفظ هویت اسلامی و ایرانی در دانشگاه‌های بزرگ ایران و دنیا تاثیرگذار باشند.

مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: در کنکور 93 تعداد 29 نفر در رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی موفقیت کسب کرده بودند که این میزان امسال به 38 نفر ارتقا یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار