معاون فرماندار ایوان:
معاون فرماندار ایوان گفت: آموزش دهیاران که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود در ایجاد تکاپو و نگاه علمی در دهیاران نقش اساسی داشته است
کد خبر: ۷۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 05 August 2015

«عبدالرضا مهدیان» معاون فرماندار ایوان ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار فعالیت و پویایی در دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های این نهاد علمی مقدس، فراگیر است افزود: این نهاد انقلابی توانسته در بخش‌های تحقیق و پژوهش، آموزش و از همه مهم‌تر اطلاع‌رسانی شفاف در جامعه، قدم‌های بزرگی بردارد.

معاون فرماندار ایوان اضافه کرد: تلاش، دقت و سرعت جهاد دانشگاهی در بخش اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قابل‌تقدیر است و می‌توان گفت این خبرگزاری که نهال کوچکی از اواخر دهه هفتاد بود امروز در بخش اخبار و اطلاع‌رسانی به درختی تنومند تبدیل‌شده است.

مهدیان از آموزش‌های جهاد دانشگاهی برای دهیاران شهرستان به‌عنوان یکی از خدمات ارزنده‌ی این نهاد یاد کرد و گفت: این آموزش‌ها در ایجاد تکاپو و ایجاد نگاه علمی در دهیاران نقش اساسی داشته است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش‌ها و تحقیقات پژوهشی محققان و دانشمندان جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف ازجمله سلول‌های بنیادی توانسته در ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی مثمر ثمر باشد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار