نمایشگاه آثار نقاشی استاد علی حافظ نسب در نگارخانه شورای شهر خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۲۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 05 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربتیجان غربی از خوی
امروز سه شنبه ۱۴ اسفندماه ۹۷  نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی استاد علی حافظ نسب با حضور رئیس شورای اسلامی و رئیس اداره ارشاد اسلامی و مردم هنر دوست خوی در نگارخانه شورای اسلامی افتتاح شد .
استاد حافظ نسب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در خوی گفت :  ازسال ۷۹ بصورت حرفه ای در کارنقاشی مشغول بکار هستم و ۱۵ سال در همین زمینه، در تهران کار کرده ام و  ۶ سال است  که در خوی آموزشگاه نقاشی دایر نموده ام.
وی بااشاره به اینکه امسال چهارمین نمایشگاه است که در طول ۶ سال در خوی برگزار می شود تصریح کرد: در این نمایشگاه، ۸۵ اثر در تکنیک‌های  بصورت رنگ و روغن به سبک امپرسیون  و رئال یا پودر سیاه و  طراحی  مداد و سیاه قلم کار شده اند ، در معرض دید عموم قرار دارد.وی اظهارداشت : در این  نمایشگاه ، همچنین آثار ۲۸ نفر از هنرجویان نیز برای دید عمومی  برپاشده است.
علی حافظ نسب از استقبال مردم هنردوست خوی نیز گفت : مردم هنردوست خوی با استقبال گرم از نقاشی های بنده  و با حضور در آموزشگاه و شرکت در کلاسهای آموزش نقاشی مرا شرمنده خود کرده اند.
 استاد حافظ نسب در پایان سخنان خود از مسئولین شهر و مردم هنردوست خوی تقدیر تشکر کرد و گفت : این نمایشگاه تا ۲۲اسفند ۹۷ در نگارخانه شورای شهر دایر است و علاقمندان  به هنر نقاشی می توانند از ساعت ۹ صبح  تا ۸ شب هر روز  از این نمایشگاه دیدن نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار