مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: 175 تن میوه شامل پرتقال و سیب در طی ایام پایانی سال و عید نوروز در این شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 09 March 2019

احمد علیپور امروز در سردشت اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید و ایام پایانی سال با هماهنگی‌های صورت گرفته 175 تن میوه شامل 55 تن سیب و 120 تن پرتقال درجه یک ذخیره‌سازی شده و کار توزیع آن به صورت همه روزه از بیستم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وی همچنین به توزیع کالا‌های اساسی از ابتدای سال تا‌کنون اشاره و افزود: در راستای طرح تنظیم بازار امسال 14.5 تن برنج هندی، 60 تن برنج تایلندی و هومالی، 9 تن مرغ منجمد، 27 تن گوشت قرمز ، 20 تن شکر و در مجموع 130.5 تن از کالا‌های اساسی در 20 مرحله جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت تصریح کرد: کالا‌های اساسی در 6 فروشگاه در سطح شهرستان توزیع شده و تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از بر‌پایی نمایشگاه محصولات محلی، صنایع دستی و سوغات در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۵۰ غرفه پیش بینی شده و تنها محصولات محلی، صنایع دستی و سوغات مخصوص سردشت در آن قابل ارائه است.

علیپور اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت نوروز و معرفی شهرستان از تاریخ یکم تا ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ جنب یکی از مراکز عرضه کالا‌های مرزی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار