مدیرکل بانک ملی رشیدی:
دبیر شورای بانک‌های مازندران گفت:؛ باهماهنگی ناظر پولی بانک مرکزی نقدینگی خودپرداز‌های بانک‌ها تامین گردیده ودراین زمینه نگرانی خاصی وجودندارد.
کد خبر: ۷۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 22 March 2019

خانعلی رشیدی مدیر امور شعب بانک ملی مازندران اظهار داشت ؛ در واحدهای منتخب مراکز شهرستانهای مازندران دست کم یک شعبه کشیک در ایام تعطیلات نوروزی دایر و علاوه بر حضور فیزیکی همکاران درساعاتی از روز تیم های انکال نیز وظیفه پشتیبانی از دستگاههای خود پرداز و پایانه های فروشگاهی را برعهده دارند.

مدیر امورشعب بانک ملی مازندران یاداور شد: برقراری کشیک در شعب منتخب مراکز شهرستانها در روزهای بیست و نهم اسفند، و سوم ، چهارم و دوازدهم فروردین ۹۸ بمنظور ارائه خدمات پولی و مالی به شهروندان و گردشگران نوروزی دایر خواهد بود.
این مقام مسوول تصریح کرد؛ علاوه بر برقرلری شعب کشیک درساعات ۹ الی ۱۲ ایام یاد شده کلیه دستگاههای خودپرداز نیز ۲۴ ساعته تا سقف پنج میلیون ریال اماده پرداخت بوده که برای پشتیبانی و پولرسانی به این دستگاهها تمهیدات لازم با مساعدت نماینده پولی بانک مرکزی در استان اندیشیده شده و مشکل خاصی انشاا.... وجود نخواهد داشت
عضو شورای اداری یاداورشد، شهروندان در صورت بروز هر مشکل و یا سوالی مرتبط با خودپردازهای بانک ملی طی ایام نوروز میتوانند با شماره ۰۹۰۲۷۶۷۹۶۰۰ تماس حاصل نمایند.

عضو شورای اداری تاکید کرد از انجا که همه بانکها امکان صدور کارتهای هدیه با مبلغ حداکثر پنج میلیون ریال و با درج هر متنی که متقاضی بخواهد را دارند کارتهای فوق میتوانند جایگزین مناسبی برای هدیه و پول نو شود البته اصحاب رسانه میتوانند در فرهنگ سازی استفاده از این نوع کارتها نقش موثری داشته باشند.

این مقام مسوول همچنین جشن نوروز را سرمایه عظیم ایرانی وجهانی دانست وافزود؛ در سنت نیکو ایرانی جشن نوروز و سایر اعیاد اسلامی دهها پیام فرهنگی اشکار و نهان دارد و ما میتوانیم پیام های این جشن و سایر مناسبتها را با درج بر روی کارتهای هدیه به دیگران انتقال دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار