کد خبر: ۷۲۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ 22 March 2019

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در نخستین خطبه نماز جمعه سال 98 سیمرغ ضمن تبریک سال جدید و وفات حضرت زینب سلام الله علیها به سیل اخیر شهرستان سیمرغ اشاره کرد و افزود: طی 70 سال اخیر چنینی حادثه‌ای را در شهرستان نداشتیم.

وی ضمن تشکر از تمامی نیروهای امدادی و خدمت رسان، گفت: از مردم شهرستان هم تشکر می‌کنم که در این شرایط بحرانی به کمک هم شتافتند.

امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه از استاندار و مدیران تقاضا داریم پیگیر مطالب و قول‌های که دادند باشند، تصریح کرد: از هلال‌احمر با تمام زحماتی که کشید تشکر می‌کنیم اما انتظار داریم به‌عنوان شهرستان مستقل اداره هلال‌احمر در شهرستان مستقر شود.

وی ادامه داد: علاج واقعی قبل از وقوع حادثه و اقداماتی است که باید انجام شود.

یوسفی با اشاره به اینکه اگر لایروبی‌ها انجام می‌شد، اگر وضعیت پل‌ها مناسب بود، اگر امکانات و تجهیزات مناسب را داشتیم خسارت 40 میلیاردی را شاهد نبودیم، اظهار کرد: اگر این موارد رفع نشود باید در آینده هم انتظار چنین حوادثی را داشته باشیم.

وی افزود: باید با آینده‌نگری از پیش آمد چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم.

امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه مسئله یمن همانند زخمی بر دل مسلمانان است، تصریح کرد: حمله به یمن از فروردین 94 شروع شد که تا امروز بیش از 250 هزار حمله هوایی و نیم میلیون موشک بر سر مردم بی‌گناه یمن ریخته شد اما امروز ببینید عربستان سعودی و کشورهای مدعی حقوق بشر در کجا هستند.

وی در ادامه به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس و شعار سال 1398 اشاره کرد و گفت: نگاه مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مردم است.

یوسفی در پایان گفت: بحث اقتصاد بحث عظیمی است اما به خاطر عملکرد برخی مسؤولان و تحریم‌ها معطل‌مانده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار