مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به شکستگی سیل بند روستاهای بامدژ اهواز، گفت: همه امکانات لازم برای ترمیم استحکام بخشی سیل بند بسیج شده اند.
کد خبر: ۷۲۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 27 March 2019

کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: خطری روستاهای بامدژ را تا این لحظه تهدید نمی‌کند و تا این لحظه وضعیت منطقه مدیریت و کنترل شده و  سیل‌بند بامدژ در حال ترمیم است.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به شکستگی سیل بند بامدژ، گفت: همه امکانات لازم برای استحکام بخشی سیل بند روستاهای بامدژ بسیج شده اند.

وی افزود: تمامی  ماشین آلات مورد نیاز برای این منطقه بسیج شده است همچنین 60تریلی سنگ برای بستن این سیل بند اماده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: نه تنها جان مردم بلکه می‌خواهیم به مزارع آنها نیز آسیبی نرسد از این رو با استفاده از امکانات مورد نیاز در حال استحکام بخشی روستاها نیز هستیم.

وی ادامه داد: نگرانی نسبت به روستاهای بامدژ نداریم اما از آنجایی که افزایش دبی خواهیم داشت برای ایمن سازی ماشین آلات در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم همراهی لازم را با دستگاه‌های متولی فعال در منطقه داشته باشند تا عملیات ترمیم این سیل بند تا پایان امروز به سرانجام برسد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار