رئیس بنیاد شهید تویسرکان از دفن دو شهید گمنام در روز 20 مرداد در فرسفج خبر داد و گفت: تعداد شهدای گمنام مدفون در شهرستان با این دو شهید به 12 شهید می‌رسد.
کد خبر: ۷۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 08 August 2015

رئیس بنیاد شهید تویسرکان از دفن دو شهید گمنام در روز 20 مرداد در فرسفج خبر داد و گفت: تعداد شهدای گمنام مدفون در شهرستان با این دو شهید به 12 شهید می‌رسد.

به گزارش فارس؛محمد داوری با اشاره به اینکه تویسرکان بیش از 750 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: 10 شهید گمنام میهمان مردم شهید‌پرور تویسرکان هستند.

وی افزود: دو شهید در دانشگاه آزاد، پنج شهید در تپه نور‌الشهدا، دو شهید در پارک تفریحی توریستی کمربسته و یک شهید در گلزار شهدای شهر تویسرکان دفن شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید تویسرکان از دفن دو شهید گمنام دفاع مقدس در روز 20 مرداد امسال در شهر فرسفج خبر داد و گفت: مجموع شهدای گمنام مدفون در شهرستان تویسرکان با این دو شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس 12 شهید می‌شود.

وی در ادامه تعداد کل گلزارهای شهدای تویسرکان را 91 گلزار اعلام کرد و افزود: این تعداد گلزار شهید مشتمل بر 706 مزار می‌شود.

داوری با بیان اینکه از مجموع گلزار‌ شهدا، 81 گلزار مشتمل بر 665 مزار ساماندهی شده است، گفت: ساماندهی 10 گلزار با 41 مزار شهید نیز با پیشرفت 90 درصدی در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری سه یادواره شهید از ابتدای سال جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: برگزاری 25 یادواره شهید دیگر در طول سال در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید تویسرکان با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف اظهار کرد: تاکنون 156 نفر در کلاس‌های تابستانی بنیاد شهید ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح حسنةالحدیث برای خانواده‌ها در ماه رمضان، اردوهای یک روزه برای فعالان کلاس‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این نهاد خواند و گفت: مسابقات کتبی طرح قرآن در خانه و تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌هاست که تاکنون 300 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

داوری با بیان اینکه هزینه برنامه‌های ورزشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری هیئت‌های ورزشی نیم‌بهاست، از کسب مقام سومی توسط یکی از فرزندان شهدای تویسرکان در مسابقات پینگ‌پنگ خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار