رفتن سایپا از البرز به طور قطع یکی از نقاط ضعف در پرونده مدیران ارشد استان و مدیران ورزشی البرز به شمار می آید.
کد خبر: ۷۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 08 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: باشگاه سایپا پس از سال ها حضور در استان البرز و استفاده از امکانات این استان به ویژه شهرستان کرج، مجددا به تهران بازگشته و دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه در تهران برگزار می شود.
این موضوع به طور قطع یکی از نقاط ضعف در پرونده مدیران ارشد استان و مدیران ورزشی البرز به شمار می آید.
در ماه های آخر رفتن سایپا، رسانه ها و مردم البرز شاهد اظهارات متناقض و ضد و نقیض گویی بسیار مسئولان بودند، اما به نظر می رسد که با قطعی شدن حضور سایپا در تهران، این تناقض گویی ها پایان نیافته است.
از جمله آنکه نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز از رایزنی‌های این استان برای گرفتن سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جدید خبر داده است.
بهروز یمینی در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال گذشته فدراسیون فوتبال استان هایی که فاقد تیم لیگ برتر هستند از یک سهمیه لیگ دسته دوم برخوردار می شوند.
با توجه به انتقال سایپا به تهران البرز شرایط لازم برای دریافت این سهمیه را دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان واگذاری آن شده است.
یمینی با بیان اینکه موافقت ضمنی مسئولان فدراسیون برای اختصاص این سهمیه به البرزگرفته شده است، گفت: امیدوارم با تحقق این موضوع استان البرز با بهره گیری از توان بومی در فصل جدید لیگ کشور نماینده ای داشته باشد.
این اظهارات در حالی بیان شد که رئیس هیئت فوتبال استان البرز از پیشنهاد یکی از باشگاه های لیگ یک فوتبال کشور برای واگذاری امتیاز خود به استان البرز خبر داد.
محمد محمودی نیز در گفتگو با مهر اظهار کرده است: این باشگاه که متعلق به یکی از نهادهای عمومی است حاضر است امتیاز خود را با نازلترین قیمت به استان البرز واگذار کند.
وی افزود: البته این واگذاری در صورتی اتفاق خواهد افتاد که البرز توان اداره و تامین هزینه های آن را داشته باشد و بتواند شرایط فعالیت بدون مشکل آن را در این منطقه فراهم کند. 
حال معلوم نیست که اظهارات کدام یک از این 2 مدیر فوتبالی صحیح بوده و شاید آنها می خواهند با این اظهارات، به نوعی از گلایه مردم ورزش دوست البرز کاسته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار