تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خیابان بهشت حد فاصل خیابان آتشگاه و کهندژ در دو منطقه 9 و11وضعیت درستی ندارد، گفت: قسمت اعظم خیابان واقع در منطقه 9 است که عرض این خیابان 18 متر است در حالی که باید 36 متر باشد .
کد خبر: ۷۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 08 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین صادقیان امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: مردم مناطق 9 و 11 خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند چراکه در هفته گذشته در این محدوده تصادفی منجر به فوت شد و شهرداری منطقه باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی منطقه رقم قابل قبولی برای منطقه در نظر گرفته نشده است، افزود: اقدامات انجام شده به صورت لاک پشتی است به گونه‌ای که برخی از پرونده‌های توافقی بیش از هفت ماه در اداره ثبت املاک منتظر می‌مانند.

این عضو شورا با بیان اینکه قسمتی از خیابان بهشت در منطقه 11قرار دارد، گفت: اواخر سال گذشته این قسمت بدون آزاد سازی کل مسیر کف خیابان در محل اتصال خیابان کنهدژ باز شد.

صادقیان تصریح کرد: این اقدام منجر به تردد مسیرها در این محدوده شده که همین امر تصادفات بیشتری را ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم مناطق 9 و 11 خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند چراکه در هفته گذشته تصادف منجر به فوت در این محدوده اتفاق افتاد و شهرداری منطقه باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار