تابناک : نقدهای شما چراغ راه ما بوده و انشاا... در سالی که به نام سال " ملت، دولت، همدلی و همزبانی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم به درستی ایفا کنیم
کد خبر: ۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران به خصوص خبرنگاران حوزه سلامت تبریک گفت.

 

در متن پیام تبریک ایشان آمده است:

بسمه تعالی

گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

17 مرداد سالروز شهادت این شهید قلم هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان  خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می داریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم و همواره نقدهای شما چراغ راه ما بوده و انشاا... در سالی که به نام سال " ملت، دولت، همدلی و همزبانی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم به درستی ایفا کنیم و با یاری یکدیگر به ارتقاء سلامت و اجراء بهتر برنامه تحول نظام سلامت که انقلابی شگرف در این عرصه در کشور را به ارمغان آورده، در استان مرکزی آن‌چنان که شایسته باشد همت گمارده و این حوزه را بیشتر حمایت نماییم.

 

دکتر حسن طاهراحمدی

14 مرداد ماه 1394 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار