شهردار خوی گفت : پارک بانوان به مرکز بزرگ فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی برای بانوان خویی تبدیل میشود.
کد خبر: ۷۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 03 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
محرم اکبرزاده طی بازدید از پارک بانوان گفت : با طراحی های جدید پارک بانوان به مرکز بزرگ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بانوان خویی تبدیل میشود .

شهردار خوی اظهار داشت: با توجه به لزوم ایجاد و گسترش فضاهای ویژه فرهنگی اجتماعی برای بانوان خویی، طراحی های جدید در پارک بانوان صورت می گیرد و بزودی شاهد رویدادهای جدید و متفاوتی در این پارک خواهیم بود.

اکبرزاده افزود: بر اساس طراحی های جدید با ایجاد تغییرات و بهسازی و افزودن فضاهای مختلف فرهنگی، مرکز بزرگ فرهنگی ، اجتماعی بانوان شهرداری خوی در این پارک ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: بهسازی و افزایش ست های ورزشی و ایجاد فضاهای ورزشی در اکثر رشته های ورزشی قابل اجرا در فضای روباز برای بانوان نیز در دست اقدام بوده و مکاتبات لازم با ادارات و نهادهای مرتبط در این زمینه صورت گرفته است.

شهردار خوی گفت : با توجه به حضور خانواده ها در پارک و امکان بیشتر برای استفاده از فضاهای پارک ، ایجاد خانه بازی برای کودکان نیز در دستور کار قرار دارد.

اکبرزاده اضافه نمود : پارک بانوان یکی از فرصت های مناسب برای تقویت رفتارهای اجتماعی ، ایجاد انگیزه بیشتر در بانوان برای مشارکت در رویدادهای اجتماعی و مذهبی ، اصلاح و سالم سازی و ایجاد امنیت روانی بیشتر برای حضور در جامعه بوده و در کنار آن، در افزایش سلامت جسمی ایشان نیز با استفاده از امکانات و تجهیزات و زمین های ورزشی موجود و در دست اجرا موثر خواهد بود.

شهردار خوی تصریح کرد: در کنار فعالیتهای ورزشی، ایجاد کافی شاپ( کافی کتاب) و بهسازی فضای نمازخانه برای استفاده خانواده ها پیش بینی شده است.

وی گفت: ایجاد ایستگاه دوچرخه سواری برای بانوان در پارک نیز مد نظر قرار داشته و بصورت منسجم در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در بین خانواده ها گام برمیداریم و تلاش می کنیم برای اولین بار در سطح شهر خوی ایستگاه مکانیزه در این پارک اجرا گردد.

محرم اکبرزاده شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت : در حال حاضر بهسازی و اجرای طرح های مختلف از سوی شهرداری قبل از تابستان سال جاری در این پارک انجام می شود و امیدواریم طی ماه های جاری اقدامات مختلفی برای افزایش،بهسازی، ایجاد فضاهای ورزشی و افزودن امکانات و تجهیزات پارک با حضور کارشناسان و اکیپ های مختلف شهرداری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار