امام جمعه جدید تفت با اشاره به اهمیت نماز عبادی سیاسی جمعه، تاکید کرد: انتظارم از مدیران شهرستان این هست که حتی المقدور در نماز شرکت کنند زیرا حضور آنها مایه دلگرمی است.
کد خبر: ۷۴۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 04 May 2019

حجت الاسلام « سید محمد سرمه چشم» روز جمعه در شورای اداری تفت که با حضور معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، معرفی و این مطلب را بیان کرد.
وی در آیین معارفه خود با تشکر از مدیران شهرستان، نماینده تفت و میبد در مجلس و امام جمعه سابق افزود: تفت از جهات مختلف با شهرهای دیگر برابر است، ظرفیت و استعدادهای زیادی دارد، حتی می تواند برای شهرستان های اطراف هم سودمند باشد.
وی اضافه کرد: برخی مسائل در شهرستان تفت وجود دارد که در شهرهای بزرگ دیده نمی شود و باید جهت رفع آن تلاش کرد.
سرمه چشم با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هرکس بتواند عهده دار خدمت شود، باید تلاش کند، یادآور شد: « در امر امامت جمعه اگر کنار می کشیدم خیلی راحت تر بودم ولی خود را در برابر نظام و انقلاب، شهدا، ایثارگران، آزادگان و آنها که در انقلاب نقش داشتند، مدیون دانستم و این مسئولیت را پذیرفتم».
امام جمعه تفت ادامه داد: توکلم به خداست و افتخاری برای من است که بتوانم گره ای را باز کنم.
همچنین وی به دیدارش با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام حاج علی اکبری به خوبی مرحوم آیت الله حسنعلی امام جمعه فقید تفت را می شناخت و حدود 15 دقیقه از احوال او سخن گفت و وی را « مشتعل به عشق خدا» یاد کرد.
همچنین امام جمعه سابق تفت ، گفت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، یک ماه حکم اش را برای امامت جمعه دلیجان صادر کرده بود، مقاومت کرد و نمی خواست برود تا اینکه بالاخره مجبور به رفتن شد .
حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: خاطره خوبی از چهار سال امامت جمعه تفت و همکاری خوب مردم و مدیران شهرستان دارد.
همچنین نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حجت الاسلام غفوری، انتصاب حجت الاسلام سرمه چشم را که سابقه درخشانی در منطقه دارد تبریک گفت.
کمال دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه هرجا اتحاد و انسجام باشد، پیشرفت در آنجا حاصل می شود، ابراز امیدواری کرد که شاهد اتحاد و انسجام بیشتر در تفت و در راستای پیشرفت آن باشیم.
همچنین فرماندار تفت اظهار کرد: یکی از درخواست های مردم انتصاب امام جمعه بومی بود که از شورای سیاستگذاری به خاطر اجابت این درخواست مردمی تشکر می کنم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار