کد خبر: ۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 24 January 2015
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: شنیدن اخبار اختلاس در مملکت اسلامی دردآور است هرچند معتقدیم خدا مفسدان و حامیان آنها را رسوا می‌کند.

به گزارش فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشورمان در جنگ نرم با دشمنان به سر می‌برد، اظهار کرد: اگرچه در جنگ سخت شاهد روبرویی نیروهای دشمن و خونریزی بودیم ولی در جنگ نرم اعتقادات، افکار، ارزش‌ها، فرهنگ اصیل اسلامی و اعتقادات مردم نشانه رفته است که این امر با تحریم‌ها و فشارهای زیاد اقتصادی همراه خواهد بود.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: استکبارگران از قدرت شهدای ایران اسلامی می‌ترسند و آنها از شهادت‌طلبی، الگوگیری جوانان و مردم از شهدا، دشمن‌ستیزی و ولایت‌مداری‌مان هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی ثابت کرده که در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن به هیچ وجه حتی برای یک لحظه به زیر بار ظلم و زور نمی‌رود، گفت: امروزه در دورترین قبرستان‌ روستاهای کشور شاهد برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم که نشان از وجود شهید در آن دیار دارد.

یوسفیان‌ملا با تاکید اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌دانند که سربازان ایران اسلامی همانند سربازان عراق و افغانستان نیستند که تسلیم شوند، گفت: آنها در تاریخ در حوادث مختلفی همانند ششم بهمن ماه سال 60 مردم آمل نیز دیدند که چه مصیبتی به حال و روزشان آمده است هرچند در آن زمان به‌روزترین سلاح‌ها و اسلحه‌های خودکار در اختیارشان بود.

وی با اشاره به وجود تحریم، بحران‌های اقتصادی، سیاسی و مشکلات در زندگی مردم بیان کرد: در این شرایط نباید افرادی به ظاهر در داخل نظام جمهوری اسلامی نفوذ کرده و پول بیت‌المال را به جیب بزنند و در مقابل خانواده‌های زیادی با گره‌های مختلف دست و پنجه نرم کرده و حتی برای تهیه جهیزیه عروس درخواست فروش کلیه داشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مملکت اسلامی شنیدن خبر اختلاس‌های 3 هزار میلیاردی، 2 هزار میلیاردی و 12 هزار میلیاردی از سوی افرادی خاص بسیار سنگین و زجرآور است که اگر امروزه با این وجود مردم همیشه در صحنه هستند به اعتقادات راسخ و دینداری کامل‌شان باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه ضربات برخی از افراد در کشور که به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کنند کمتر از ضربات منافقان، کمونیست‌ها، بیگانگان و ستون پنجم‌ها نیست، گفت: خداوند مفسدان و حامیان‌شان را با گذشت زمان رسوا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار