به مناسبت هفته معلم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش میاندورود، بخشدار مرکزی و رئیس شورای بخش، سالن ورزشی مرحوم شیرمحمد زمانی در روستای شهریارکنده افتتاح شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 04 May 2019

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس مازندران گفت: میاندورود از جمله شهرستان‌هایی بود که با همه کمبودهای اعتباری توانستیم پروژه‌های خوبی را در آن به سرانجام برسانیم.
 امروز به مناسبت هفته معلم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش میاندورود، بخشدار مرکزی و رئیس شورای بخش، سالن ورزشی مرحوم شیرمحمد زمانی در روستای شهریارکنده افتتاح شد.

قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس مازندران در این مراسم با تشکر از خانواده مرحوم زمانی بابت اهدا زمین، اظهار کرد: میاندورود از جمله شهرستان‌هایی بود که با همه کمبودهای اعتباری توانستیم پروژه‌های خوبی را در آن به سرانجام برسانیم.

 وی بیان کرد: پروژه‌هایی در روستاهای اوسا، ولوجا، ماکران، جامخانه، اناردین و شهر سورک در دست انجام است که با تکمیل آنها دیگر پروژه نیمه کاره در میاندورود نخواهیم داشت.

شیرزاد خاطرنشان کرد: این پروژه در 620 متر مربع و با اعتباری حدود 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

بهروز عرب‌خزائلی رئیس آموزش و پرورش میاندورود نیز، گفت: این سالن در کنار مدرسه شهدای اسلام‌آباد ساخته شده تا دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار