رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: در سال گذشته ۲۰۲طرح اشتغال مددجویان با اعتباری بالغ بر ٤۲ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۷۴۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 08 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: در سال گذشته ۲۰۲طرح اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد با صرف اعتبار ٤۲ میلیارد و ٤۷۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰۰نفر از مددجویان در بخش‌های خدماتی، فنی، دامپروری و صنایع دستی شغل ایجاد شده است، افزود: تسهیلات این طرح‌ها با کارمزد حداکثر ٦ درصد و بازپرداخت ۵ ساله تا سقف ۲۰۰میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

درویشی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال حاضر دو رویکرد مهم را دنبال می‌کند که یکی از این رویکرد‌ها شامل "توانمند سازی خانواده‌ها در بخش اشتغالزایی" و "خودکفایی مددجویان" است که از اوایل دهه ۷۰ این رویکرد در راس امور حمایتی کمیته امداد قرار گرفت و اکنون این نهاد کارنامه درخشانی را در سابقه فعالیت خود دارد، به طوری که در ۲۶ سال گذشته، بیش از ۳۵۰۰ خانواده نیازمند، ازتسهیلات اشتغال و توانمند سازی این نهاد در شهرستان بوکان بهره‌مند شده اند و به مرحله توانمند سازی و اشتغال رسیده اند.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار