مهدی روحی اظهار داشت: عمده ترین موضوع فرهنگی متمرکز نبودن شهر و پراکنده بودن شهر است. وی افزود: نبود ناوگان شهری نظیر تاکسی شهری از دیگر معضلات این شهرستان بوده که باید برای رفع این مشکل دستگاه‌های متولی اقدام کنند.
کد خبر: ۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم  مهدی روحی اظهار داشت: عمده ترین موضوع فرهنگی متمرکز نبودن شهر و پراکنده بودن شهر است.
وی افزود: نبود ناوگان شهری نظیر تاکسی شهری از دیگر معضلات این شهرستان  بوده که باید برای رفع این مشکل دستگاه‌های متولی اقدام کنند.
روحی گفت:کلاس‌های مختلفی فرهنگی برای دانش آموزان و جوانان برقرار کردیم متاسفانه به دلیل طولانی بودن  مسیر، از این  کلا‌سها استقبالی نشده است.
روحی با بیان اینکه برای رفع این مشکل، باید مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان ساخته شود, افزود: برای این امر یک خیر میاندورودی زمین را به مساحت 3 هزار متر در اختیار ارشاد قرار داده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود گفت:نقشه‌های تهیه شده در مرحله  تغییر کاربری بوده که  با مکاتبات با نمایندگان ساری و میاندورود و تلاش فرماندار پیگیر این موضوع هستیم .
روحی افزود: با ساخت این مجتمع؛ بسیاری از فعالیت‌های  انجمن ادبی، هنری و فرهنگی فعال  و همایش ها، نمایشگاه، هنرهای تجسمی،نمایشگاه کتاب، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه مد لباس اسلامی و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی در این مکان  اجرا و برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این  مجتمع, بیش از  20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار