معاون فنی و عمران مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران از آماده شدن دو مجموعه ورزشی مینابی و اتابک در محلات بافت فرسوده منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 09 August 2015
علیرضا حلاجیان از آماده شدن دو مجموعه ورزشی مینابی و اتابک در محلات بافت فرسوده منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی مینابی در زمینی به‌مساحت یک هزار و 200 مترمربع و یک هزار و 450 مترمربع اعیانی متشکل از ساختمان اداری دو طبقه و سوله ورزشی شامل مجموعه ورزشی فوتسال و باشگاه بدنسازی و ایروبیک و فضاهای آموزشی احداث شده است.

به گفته معاون فنی و عمران مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران، مجموعه ورزشی یادشده در خیابان خاوران، انتهای خیابان غنی زاده احداث شده و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیده است.

حلاجیان اضافه کرد: مجموعه ورزشی اتابک نیز در زمینی به‌مساحت 450 مترمربع و 2 هزار و 250 متر مربع اعیانی در پنج طبقه در محله اتابک تقاطع خیابان خوب بخت و قربانی با کاربری ورزشی و تفریحی در حال احداث است.

وی افزود: پروژه فوق با 86 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تیغه چینی راه پله‌ها، کانال سازی و تاسیسات برقی قرار دارد.

معاون فنی و عمران مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این دو مجموعه سرانه ورزشی این محلات در بافت فرسوده منطقه افزایش یابد.

بر پایه این گزارش، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های منطقه از جمله پروژه‌های عمرانی یادشده رو به اتمام است که در ماه‌های آتی افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار