معاون سیاسی استاندار
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ایمان و اعتقاد راسخ مهمترین سلاح رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که باعث سربلندی و پیروزی دلاورمردی های رزمندگان شجاع و غیور در برابر دشمن تا بیخ دندان مسلح شد.
کد خبر: ۷۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 09 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ،حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید منزلت رزمندگان عزیز و سرافراز دوران جنگ تحمیلی را بدانیم چرا که عزت اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در صحنه جهانی به برکت خون شهدا و دلاورمردی های رزمندگان عزیز هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: استان ایلام بیش از 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، در واقع می توان گفت که مردم استان نقش اصلی را در پاسداری و حفاظت از مرزهای استان ایفا کردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: پیروزی تیم هسته ای ما در مذاکرات با گروه 1+5 به نوعی با ایستادگی و مقاومت دوران هشت سال دفاع مقدس ارتباط دارد.
کلانتری اضافه کرد: در جنگ هشت ساله کمک های مالی و نظامی همه ابرقدرت ها علیه کشور ما بکار گرفته شد ولی به همت این دلاورمردان و همت ملت دشمن شکست خورد.
وی خاطر نشان کرد: در قضیه هسته ای نیز این مهم به وضوح دیده می شود، تیم هسته ای ما در یک جنگ نابرابر به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس توانست پیروزی بزرگی را رقم بزند.
کلانتری خواستار ارایه برنامه های هرکدام از دستگاه های مرتبط با بزرگداشت هفته دفاع مقدس شد و گفت: همه دستگاه های عضو تا 25 مردادماه برنامه های خود را به اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارسال کنند تا بتوانیم با برنامه جامع و کاملی برنامه های این ایام را برگزار کنیم.
وی توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با اتکا به شعار سال خیلی از کارها انجام شده و می توان انجام داد چرا که امروز کشور ما به عنوان یک مدل برای سایر کشورها تبدیل شده است.
معاون استاندار ایلام خاطر نشان کرد: روز عرفه برای ما یک فرصت است تا بتوانیم در مناطق یادمانی استان (شرهانی، نقطه ایثار و ...) برنامه های جامع و کاملی انجام دهیم که انعکاس ملی نیز داشته باشند.
وی استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و اداره کل آموزش و پرورش را برای کارهای خلاقانه و نواور در این ایام بسیار مهم و ضروری برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار