مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری اولین جشنواره آدم برفی استان به میزبانی منطقه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷ 23 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، بابک پورپناهی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های این جشنواره تاکید کرد: که از مصمم بودیم که با بارش مطلوب برف در اردبیل این جشنواره را به اجرا درآوریم که بارش های دو روز اخیر این فرصت را در اختیار قرار داد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از سوی شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل متذکر شد: این سازمان در راستای تقویت و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به باورهای فرهنگی اولین جشنواره آدم برفی را در اردبیل برگزار خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل این جشنواره قرار است روز سه شنبه پنجم اسفندماه جاری ساعت ۱۴ و در پارک ورودی منطقه گردشگری شورابیل برگزار شود.

وی سطح اجرایی این جشنواره را در سنین کودکان، آماتور، حرفه ای و بخش ویژه برشمرد و تاکید کرد که آثار تولید شده در هر بخش توسط ترکیبی از داوران جشنواره که از کارشناسان حوزه هنری خواهند بود، مورد داوری قرار خواهد گرفت.

پورپناهی متذکر شد: نگاه ساده و کودکانه نسبت به موضوع، تولید آثار با روش و تکنیک های اجرایی مختلف، نگاه تخصصی ایده پردازانه، متناسب همراه با ارائه فرم و ایجاد بافت و نیز توجه به جزئیات با استفاده از خاصیتهای برف از مهمترین شاخصه های بخش های کودکان، آماتور و حرفه ای در این جشنواره خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش خواهد شد دو اثر برتر جشنواره به خاطر انعکاس روحیات شخصی نشات گرفته از فرهنگ بومی منطقه، میزان مشارکت و کار گروهی، توجه به عناصر در ساخت و اجرای موفق در پایان معرفی شود.

این مسئول در بیان اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد: اعتلای فرهنگ شهروندی توسط شهروندان، ایجاد شور و نشاط در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و جذب استعدادهای هنری و خلق آثار فاخر حجمی برفی و... از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در عین حال مشارکت شهروندان در ارتقا فرهنگ شهروندی و اخلاق اجتماعی، شناسایی روشهای نوین و خلاقانه در تولید آثار و... را از دیگر اهداف اجرایی و برگزاری جشنواره آدم برفی اردبیل دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار