بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 10 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

نام داماش گیلان به «شهرباران» تغییر می‌یابد


نام باشگاه داماش گیلان با واگذاری به شرکت آهن‌فولاد لوشان به «شهرباران» تغییر می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با واگذاری امتیاز تیم دسته یک باشگاه داماش به شرکت آهن فولاد لوشان، امروز مسئولان مربوطه تصمیم گرفتند نام داماش را به شهرباران تغییر دهند.

علی محمودی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه داماش معرفی شده است.

داماش در 26 مرداد ماه جاری با تیم پیکان در تهران رقابت می‌کند.

شهرداری رشت بحران مالی و درآمد دارد

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، محمود باقری خطیبانی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در صد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه رزمندگان بی‌ادعای نظام و جامعه اسلامی هستند.

 وی انتقاد رسانه‌ها را چراغ راهنمای مسئولان دانست و گفت: باید از منتقدان منصف تشکر کنیم که مسئولان را به نقاط ضعف آشنا می‌کنند.

 باقری خطیبانی، عملکرد رسانه‌های مشوق مسئولان را هم قابل تقدیر دانست و گفت: رسانه‌های مشوق سبب می‌شوند نقاط مثبت عملکرد مسئولان تقویت شود.

 وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از مسئولان نسبت به انتقاد رسانه‌ها ظرفیت کمی وجود دارد، گفت: خبرنگاران باورشان را می‌نویسند و باید حرمت و احترام انان را داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره دغدغه‌های اعضای شورای شهر نسبت به شهرداری رشت، اظهار کرد: شهرداری رشت بحران مالی و درآمد دارد.

 وی خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهر رشت شد و گفت: پل شهید اسماعیلی، پل خیابان تختی، میدان رشتیان را می‌‍‌‌‌‌توان در اولویت فعالیت‌های عمرانی شهرداری رشت تعریف کرد.

 باقری خطیبانی، عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رشت، عدم پرداخت هزینه بیمه کارکنان سازمان عمران به مبلغ 110 میلیون تومان را بخشی از مشکلات درآمدی شهرداری رشت برشمرد و گفت: متاسفانه پول سازمان آب را نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری رشت دست به پروژه‌هایی نزند که برای شهرداری تعهدآور باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت همچنین اعلام کرد: اولویت‌های کاری در شهر باید در شورای اسلامی شهرداری رشت و نه در شهرداری تعیین شود.

 وی اضافه کرد: شهرداری اجرا کننده و سیاست گذار کار شهرداری، شورای شهر است و مردم از شورای شهر انتظار دارند.

 باقری خطیبانی خاطرنشان کرد: شهرداری رشت باید به دنبال پروژه‌هایی برود که نیمه تمام مانده است و دولت تدبیر و امید هم به دنبال اجرای همین سیاست است.

نعیمی‌رز: اگر قرار است ائتلافی با دولت صورت بگیرد دو قطب هم‌نام هستیم!

صفر نعیمی‌رز گفت: برخی فرصت‌طلبان برای رسیدن به امیال خود به راحتی به دولت و رئیس‌جمهور توهین می‌کنند.

صفر نعیمی‌رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به دنبال اظهارات اخیر رهامی در نشست پرسش و پاسخ فرهنگیان و نسبت دادن برخی مسائل به رئیس جمهور، اینگونه سهم‌خواهی‌های پس از انتخابات را طبیعی دانست و اظهار داشت: هر چهره و جناح سیاسی خواسته‌هایی دارد که این خواسته‌ها گاهی معقول، مقبول و مشروع به نظر می‌رسد و گاهی نامعقول و نامشروع هستند.

وی افزود: هنگامی که خواسته آنها معقول و مقبول نباشد اجابت نمی‌شود و در این صورت درخواست‌کنندگان شمشیر دولبه برمی‌دارند.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: وقتی خواسته آنها هر چند معقول هم نباشد ولی طرف مقابل بپذیرد شمشیر خود را غلاف می‌کنند.

نعیمی اینگونه اظهارات را منفعت‌طلبی شخصی خواند و خاطرنشان کرد:‌ اینها از جمله افرادی هستند که گاها منافع آنها به خطر می‌افتد و هرگاه منافع‌شان به خطر افتاد می‌خواهند از پشت خنجر بزنند و از روبرو هم ورود پیدا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب متذکر شد: ما که فراکسیون رهروان ولایت و همچنین فراکسیون اعتدال هستیم با دولت تدبیر و امید که دولت اعتدال است، به احتمال قوی در آینده با همدیگر ائتلاف داشته باشیم.

وی مطرح کرد: اگر قرار است ائتلافی صورت بگیرد دو قطب هم‌نام هستیم نه ناهمنام چراکه قطب ناهمنام یکدیگر را دفع می‌کنند.

نعیمی با انتقاداز اظهار اخیر رهامی یادآور شد: این افراد دریافتند که دولت اعتدال و فراکسیون اعتدال با یکدیگر متحد هستند و به شدت از دولت آقای روحانی خشمگین هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خواسته آنها را بی‌مورد دانست و تاکید کرد: اینها انتظار دارند دولت روحانی سریعا ورود پیدا کرده و از آنها حمایت کند در صورتی که آقای دکتر روحانی علنا از آنها حمایت نمی‌کند.

وی این اظهارات را نوعی سهام‌خواهی عنوان کرد و متذکر شد: وقتی خواسته آنها تامین نشود شمشیر دولبه برمی‌دارند و این در حقیقت نوعی سهام‌خواهی است که وقتی به سهم خود نمی‌رسند و نمی‌توانند نظرات غلط خود را به رئیس‌جمهور تحمیل و القا کنند معلوم است که مخالفت می‌کنند.

نعیمی اینگونه سخنان را توهین به شخص رئیس‌جمهور دانست و آن را محکوم کرد و ادامه داد:‌ اینگونه افراد فرصت‌طلبانی هستند که به دنبال منافع و مصالح شخصی خود می‌باشند؛ برای رسیدن به امیال خود به راحتی به دولت توهین می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تاکید بر واکنش صریح در مقابل این اظهارات بیان داشت: سخنان و اظهارات اینگونه افراد نباید بی‌پاسخ بماند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان انتخاب شد

رئیس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد لوشان مدیرعامل باشگاه داماش گیلان را انتخاب کرد.

یعقوب کنعانی امروز طی حکمی علی محمودی را به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش گیلان انتخاب کرد تا او امور جاری باشگاه و عقد قرارداد با بازیکنان را انجام دهد.

داماش گیلان هنوز سرمربی ندارد و مرتضی ابراهیمی و مازیار ربیعی‌فر از اواخر فصل گذشته هدایت تیم را برعهده داشتند و اکنون نیز تمرینات داماش را زیر نظر گرفته‌اند.









منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
تابناک جان از تو بعیده. دلمون اومد تو دهنمون. اسم "باشگاه ورزشی داماش ایرانیان" که الان دیگه مالک تیم نیست قراره به داماش شهر باران تغییر پیدا کنه. لطفن برای اطلاع بقیه دوستان این نظر رو تایید کن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار