کد خبر: ۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 10 August 2015
در راستاي توسعه كسب و كارهاي خرد و كوچك، حمايت از افراد توانمند و كارآفرين، اشتغال صنعتگران و فارغ التحصيلان دانشگاهها، زنان و جوانان و متقاضيان اشتغال در ايجاد كسب و كار هاي ارزش آفرين با رويكرد توسعه فعاليت در پشتيبان ها، خوشه ها، شبكه ها، و زنجيره هاي توليدي، تفاهم نامه سه جانبه اي مابين صندوق كارآفريني اميد، منطقه آزاد تجاري اروند و بنياد توسعه كارآفريني زنان و جوانان در محل منطقه آزاد تجاري اروند منعقد شد.

در این مراسم اصغر نوراله زاده، سرپرست صندوق كارآفريني اميد هدف از امضاي این تفاهم نامه را حمايت از توليد انبوه و توسعه اشتغال توسط اشخاص حقيقي و حقوقي واجد الشرايط جهت راه اندازي كسب و كار هاي خرد و كوچك بازار محور خصوصاً در مناطق روستايي و محيط هاي خانگي و در چارچوب پشتيبان، خوشه، شبكه ها و زنجير هاي توليد رويكرد صادرات گرا عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد با تعامل و همكاري بيشتر دستگاههاي اجرايي مي توان از تمام ظرفيتهاي موجود جهت ايجاد اشتغال و رونق توليد داخلي با كيفيت و تامين بازارهاي داخلي و خارجي بهره برداری کرد.

سرپرست صندوق كار آفريني اميد مبلغ اعتبار اين تفاهم نامه را 20 ميليارد ريال عنوان نمود و افزود: اين مبلغ از محل منابع صندوق به طرح هاي معرفي شده از طرف سازمان منطقه آزاد تجاري پس از بررسي و تاييد در چارچوب و ضوابط صندوق بصورت قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

در اين مراسم اسماعيل زماني مديرعامل منطقه آزاد تجاري اروند و فيروزه رضازاده صابر مديرعامل بنياد توسعه كار آفريني زنان و جوانان از رويكرد و نگاه مثبت صندوق كارآفريني اميد در استفاده از تمام ظرفيتهاي موجود جهت ايجاد اشتغال پايدار تقدير و تشكر کردند.

نوراله زاده: كارآفرينان خلاق در زمينه طراحي و بسته بندي، سهم بيشتري از بازار را خواهند داشت


اصغر نوراله زاده، سرپرست صندوق کارآفرینی امید از طرح هاي مورد حمايت شناسايي شده توسط صندوق استان خوزستان در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دایر در هتل كاروانسرا آبادان بازديد کرد.

نوراله زاده ضمن بازديد از غرفه هاي مختلف این نمایشگاه به ارائه راهكارهایي بمنظور افزايش توليد و همچنين ايجاد اشتغال پايدار با استفاده از ظرفيت هاي موجود پرداخت و اظهار داشت: كارآفرينان خلاق در زمينه طراحي و بسته بندي سهم بيشتري از بازار را خواهند داشت.

در اين نمايشگاه طرح هاي مختلفي از جمله صنايع دستي، حصير بافي، توليد انواع جوراب و لوازم آشپزخانه، سفال گري، انواع پوشاك ايراني اسلامي، زيور الات قيمتي، توليد انواع محصولات شيمايي، توليدابزار الات صنعتي، انواع ادويه جات، انواع لباس هاي محلي، بسته بندي مواد غذايي، فرش و تابلو فرش كه توسط صندوق استان شناسايي و مورد حمايت مالي قرار گرفتند شركت داشتند.

در ادامه اين بازديد غرفه داران ضمن بيان نوع فعاليت و نحوه توزيع و فروش محصولات خود از رويكرد جديد صندوق كارآفريني اميد جهت پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در راستاي حمايت از كار آفرينان، پشتيبان و ايده پردازان قدردانی کردند و خواستار تداوم اين ديدگاه مثبت و هدفمند جهت رفع دغدغه هاي كارآفرينان و كار جويان شدند.

بازديد سر پرست صندوق كار آفريني اميد از طرح گردشگري و توليد گل و گياه در جزيره مينو


سرپرست صندوق كارآفريني اميد در سفر به استان خوزستان از طرح گردشگري و توليد گل و گياه در جزيره مينو بازديد کرد.

نوراله زاده در اين بازديد بر لزوم ساماندهی مناطق داراي ظرفيت و پتانسيل ايجاد طرح گردشگري و جذب گردشگر تاکید کرد و این امر را لازمه رونق اقتصادي و ايجاد كسب و كار هاي جدید در استان دانست.

وی اظهار اميدواري کرد كه با حمايت های صندوق كارآفريني اميد از این طرح ها، شاهد ايجاد اشتغال پايدار و رونق كسب و كار در این منطقه باشيم.

طرح گردشگري و توليد گل و گياه در جزیره مینو با ظرفيت اشتغالزايي جهت 10 نفر در فازهاي مختلف از جمله توليد گل و گياه و توليد برخي از تجهيزات مورد نياز با حمايت صندوق كار آفريني اميد راه اندازي شده است.

نشست سرپرست صندوق کارآفرینی امید با روسای شهرستانها و کارشناسان صندوق استان خوزستان

همزمان با سفر سرپرست صندوق كارآفريني اميد به استان خوزستان جلسه ای مشترک با حضور روسای شهرستانها و کارشناسان صندوق استان با محوریت هم اندیشی در خصوص نحوه حمایت از طرح های مبتنی بر زنجیره های تولید برگزار شد.

سرپرست صندوق كارآفريني اميد در این دیدار ضمن بيان رشادتها و ایثارگری مردم شریف خوزستان و همچنين ظرفيتهاي فراوان استان خوزستان در حوزه هاي مختلفي از جمله صنايع دستي، آبزيان، خرما و محصولات جانبي، صنايع مختلف، بنادر تجاري، مناطق گردشگري بر اهميت همت و تلاش بيش از بيش پرسنل صندوق استان جهت شناسايي و حمايت از ايده پردازان كسب و كار و كارآفرينان جهت ساماندهي و امكان استفاده بهينه از ظر فيتها و پتانسيل استان تاكيد کرد.

سرپرست صندوق با بيان اهميت فعاليت مثبت و اثر بخش اظهار داشت: در صندوق کارآفرینی امید بايد به شكلي فعاليت نماييم كه براي كليه دستگاههاي اجرايي الگو باشيم.

در ادامه این جلسه ضمن بيان ظرفيتها، پتانسيل و مزيتهاي توليدي و رقابتي شهرستانها توسط كارشناسان و روسايي شهرستاني عملكرد دفاتر شهرستاني در حوزه هاي مختلف با حضور نوراله زاده مورد بررسي قرار گرفت.

خیز بلند صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال خوزستان

خیز بلند صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال خوزستان

خیز بلند صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال خوزستان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار