بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۷۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 11 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.


**سرقت از حساب بانكي با هدف خريد كارت شارژ! **


سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه حساب بانكي وي به‌صورت اينترنتي مورد دست‌برد قرار گرفته بررسي موضوع در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.
وي افزود: با جستجوهاي تخصصي در فضاي سايبر منشاء برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب بانكي فرد شاكي مشخص و فرد متخلف كه از آشنايان مالباخته است، شناسايي شد.
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: متهم با شكايت مالباخته طي هماهنگي با مقام قضايي دستگير و در مواجهه با مدارك و مستندات پليس، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي اعلام كرد و گفت كه با مبالغ سرقتي اقدام به خريد كارت شارژ در اينترنت كرده است.
سرهنگ مرتضوي خاطرنشان كرد: مالباخته براي انجام كار بانكي، كارت عابر بانك خود را در اختيار سارق قرار داده بود و او نيز با سوء استفاده از موقعيت، رمز دوم آن را فعال و از اين طريق اقدام به برداشت‌هاي غير مجاز مي‌كرد.
وي به شهروندان توصيه كرد: هرگز كارت عابر بانك خود را در اختيار افراد ديگر قرار ندهيد و اگر مجبور شديد اين كار را انجام دهيد، پس از اتمام كار رمز خود را تغيير دهيد تا زمينه سوء استفاده از آن وجود نداشته باشد.
**زن كلاهبردار 200 ميلياردي دستگير شد**

سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار كرد: در پي شكايت يك طلافروش در شهر اصفهان مبني بر كلاهبرداري خانمي جوان از وي و تعدادي از طلافروشي‌هاي ديگر، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متهم با تاسيس يك دفتر تبليغاتي اقدام به جذب سرمايه از صنف طلافروشي كرده و با اين عنوان كه در امر تبليغات داخل شهري فعاليت دارد و از طريق نفوذي كه در ارگان‌هاي دولتي دارد مي‌تواند سود كلاني را عايد آنان كند، طي چندين مرحله مبلغ 200 ميليارد ريال از آنان دريافت كرده و متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: كارآگاهان با جمع‌آوري مدارك و مستندات لازم در اين خصوص با هماهنگي مقام قضايي متهم را در يك عمليات ويژه، شناسايي و دستگير كردند.
وي افزود: متهم زني 35 ساله، متاهل، داراي تحصيلات عاليه و فاقد سابقه كيفري است و در اجراي عمل مجرمانه خود نيز هيچ گونه همدستي نداشته و به تنهايي اقدام به جذب سرمايه‌ها كرده است.
سردار آقاخاني خاطرنشان كرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته به انجام كلاهبرداري از مالباختگان اقرار كرد و با تكميل شدن پرونده، براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
وي با هشدار به مردم گفت: كلاهبرداران معمولاً از سر و وضع بسيار متشخص و ظاهري شيك و فريبنده استفاده مي‌كنند و با استفاده از اصطلاحات گمراه كننده و چرب زباني سعي مي‌كنند تا طعمه‌هاي خود را وسوسه كرده و آنها بدون تحقيق و بررسي، سرمايه‌هاي خود را به وي تحويل دهند لذا به شهروندان توصيه مي‌كنيم حتماً قبل از هر گونه معامله‌اي در مورد آن تحقيق كرده و معاملات خود را در مراجع و دفاتر قانوني به ثبت برسانند.

**توقيف سواري كيا با 116 فقره تخلف**

سرهنگ رضا رضايي اظهار كرد: تيم پليس راه كاشان _ اصفهان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور آزادراه اميركبير، يك دستگاه سواري كيا اسپورتيج را به‌علت رانندگي مخاطره آميز متوقف كردند.
وي افزود: پس از توقف خودرو در استعلامات انجام شده مشخص شد خودروي مذكور داراي 39 ميليون و350 هزار ريال خلافي و 116 فقره تخلف است لذا خودرو بلافاصله توقيف و روانه پاركينگ شد.
رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: بيشترين تخلفات ثبت شده براي اين خودرو، سرعت و سبقت غير مجاز، عبور از محل ممنوع، انجام حركات نمايشي و حركات مارپيچ بوده است.
سرهنگ رضايي خاطرنشان كرد: بر اساس ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي چنانچه خودرويي داراي جريمه پرداخت نشده به مبلغ بيش از 10 ميليون ريال باشد، خودرو توقيف مي‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار