مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: جمعیت برخوردار از گاز استان کرمانشاه با اجری طرح‌‌های بند ‎”ق“ قانون بودجه ۲۲ درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۷۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 11 August 2015
سید حمید فانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 77 درصد جمعیت استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: با اجری طرح‌های بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال گذشته، جمعیت برخوردار از نعمت گاز استان به 99 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 96 درصد جمعیت شهری و 37 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: با اجری طرح‌های مذکور این رقم به 100 درصد جمعیت شهری و 96 درصد جمعیت روستایی افزایش می یابد.

وی از تخصیص اعتبار چهار هزار  و 500  میلیارد ریالی خبر داد و عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و 200 روستای استان در سه سال آینده با تخصیص اعتباری بالغ بر چهار هزار و 500 میلیارد ریال در قالب اعتبارات بند «ق» به شبکه گاز متصل می‌شوند.

فانی با اشاره  به اینکه در حال حاضر 465 هزار مشترک به شبکه گاز متصل هستند، اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه گاز استان در سال گذشته بیش از 9.3 میلیون متر مکعب است و در حال حاضر 24 شهر و 371 روستا در سطح استان از گاز طبیعی بهره‌‌مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از فعالیت مطلوب این شرکت در سال گذشته و در بخش روستایی خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته بیشترین حجم شبکه‌گذاری و گازرسانی به روستاها انجام شد به  طوری که در این مدت 648 کیلومتر شبکه‌گذاری و بهره‌برداری از 72 روستا اجرا شده است.

وی پیرامون فعالیت چهار ماهه  شرکت گاز استان گفت: در چهار ماه نخست امسال هفت هزار مشترک با شبکه‌گذاری 152 کیلومتر و نصب دو هزار و 349 انشعاب از نعمت گاز برخوردار شدند.

فانی تعداد روستاهایی که در چهار ماهه نخست امسال گاز دار شدند را 45 روستا اعلام و بیان کرد: روستاهای دارای شرایط گازرسانی استان  یک هزار و 733 روستا است که از این تعداد 371 روستا به شبکه گاز متصل و عملیات گاز رسانی برای 243 روستا در حال انجام است.

وی از گازرسانی به شهرهای حمیل و ازگله خبر داد و اظهار کرد: گازرسانی  به شهرهای مذکور از طریق خطوط لوله و شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب به صورت سی ان جی در برنامه شرکت قرار دارد.

مدیر عامل  شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازرسانی به 12 شهرک صنعتی و 69 جایگاه  سی. ان. جی استان انجام شده است، افزود:  گازرسانی در دو شهرک صنعتی کرندغرب و قصرشیرین و شش جایگاه سی ان جی دیگر نیز در دست اقدام است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار