کد خبر: ۷۵۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 02 July 2019
گروه فرهنگی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند کوتاه فرمانده به تهیه کنندگی حوزه هنری و کارگردانی سیدجواد هادی اصل مستندساز جوان هماستانی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مستند فرمانده روایتی متفاوت از خدمت رسانی به مناطق سیل زده کشور و حکایت گروهی از جوانان و مردان اهواز و چند استان دیگر بوده که توسط یک فرد دورهم جمع شده و تحت فرماندهی خود به مردم سیل زده خوزستان کمک رسانی می کنند اما این فرد ویژگی خاصی دارد.
وی افزود: مستند کوتاه فرمانده حاصل تلاش یک ماه حضور کارگردان جوان هم استانی در مناطق سیل زده است که در هفت دقیقه ساخته و تولید شده است و آماده حضور در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روحیه و سبک کار سید جواد هادی اصل مستند ساز هم استانی اینگونه بوده که بحبوحه بحران ها دنبال قهرمان می گردد و به آن نگاه ویژه دارد، ادامه داد: این فیلم نیز با معرفی شخصیتی خاص با عنوان فرمانده به معرفی یک قهرمان در میدان خدمت به سیل زدگان می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار