کد خبر: ۷۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 25 July 2019

تابناک / حسینی مدیر پروژه و سرمایه گذار مجتمع تجاری سیروان در مسکن مهر رشت که به بام مسکن مهر رشت معروف شده است، با بیان اینکه این مجتمع در میدان دوم مسکن مهر شهر رشت بنا شده است، گفت: خوشبختانه این پروژه در محلی قرار گرفته است که از یک سو در میانه میدان و از سوی دیگر در چهار طرف به فضایی بزرگ مشرف و در مرکزیت این منطقه بنا شده است.

 

وی ادامه داد: زمین این پروژه به مساحت ۵۳۰۰ متر در ۶ و نیم‌طبقه احداث شده است و زیرزمین پروژه به‌صورت صد در صد و طبقات به میزان هشتاد درصد کل بنا احداث شده است. این مجتمع ۱۳۷ پارکینگ و یک انباری بزرگ به مساحت ۶۴۰ متر جهت راه‌اندازی هایپرمارکت را داراست.

 

مدیر پروژه و سرمایه گذار مجتمع تجاری سیروان با بیان اینکه ارتفاع طبقه همکف به میزان ۷ متر است، افزود: هایپرمارکتی در ضلع غربی پروژه به مساحت ۹۰۰ متر و ۷۷۴ متر نیم‌طبقه به همراه انبار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در کل استان گیلان پروژه‌ای با این شرایط و موقعیت وجود ندارد، تأکید کرد: تعداد از واحدهای تجاری این مجتمع راه‌اندازی شده و تعدادی دیگر نیز به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد که شامل بانک‌ها، فروشگاه، کافی‌شاپ و سایر واحدهای صنعتی و تجاری است.

 

حسینی با بیان اینکه در طبقه اول و دوم مجتمع به‌صورت تفکیکی، شامل منسوجات و در طبقه سوم شامل لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل، کامپیوترو… است، اظهار داشت: طبقه چهارم شامل کافی‌شاپ، رستوران، فودهال و همچنین سالن سمینار با گنجایش حداقل ۵۰۰ نفر می‌باشد.

مدیر پروژه و سرمایه گذار مجتمع تجاری سیروان سیروان افزود: این مجتمع شامل ۸ خط آسانسور از قبیل ۲ خط آسانسور پانوراما و ۶ خط آسانسور معمولی و همچنین ۶ خط پله‌برقی و سیستم برودتی چیلر می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه این پروژه دارای نمایی بسیار زیباست، تأکید کرد: امیدواریم با اجرای پروژه مجتمع تجاری سیروان بتوانیم یک همگنی در شهر از لحاظ زیست‌محیطی ایجاد نماییم. این پروژه سبب ایجاد ارزش‌افزوده برای املاک موجود در مسکن مهر شهر رشت خواهد شد.

 

حسینی با اشاره به تلاش‌های شرکت آتیه سازان به‌عنوان مشارکت کننده در سرمایه‌گذاری پروژه، اظهار داشت: پروژه مجتمع تجاری سیروان محدود به مسکن مهر رشت یا شهر رشت نیست و می‌توان گفت که پروژه فوق در شمال کشور دارای نمود بسیار زیادی خواهد بود.

وی در خصوص زمان پایان پروژه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۰% از مراحل اجرای پروژه به پایان رسیده است و تا پایان سال ۹۹ به‌طور صددرصدی کار به اتمام خواهد رسید.

مدیر پروژه و سرمایه گذار مجتمع تجاری سیروان در پایان با بیان اینکه از تمامی کسانی که در این راه به اجرای این پروژه کمک نمودند تشکر می‌کنم، تأکید کرد: تأمین پارکینگ در ضلع غربی پروژه یکی از نیازهای ماست که می‌توانیم با همکاری شهرداری رشت شخصاً اقدام به ساخت پارکینگ و با بهره‌برداری شهرداری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار