مجید فرخی مدیرکل پست و مخابرات آذربایجان غربی در خوی گفت : طرح GNAF با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان در خوی راه اندازی میشود .
کد خبر: ۷۶۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 26 July 2019
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مجید فرخی مدیرکل پست و مخابرات آذربایجان غربی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در خوی گفت : طرح  GNAF  با اعتبار  ۶۵۰ میلیون تومان در خوی راه اندازی میشود . 
 
وی ادامه داد : طرح  GNAF  (  استاندارد سازی اماکن مسکونی و تجاری ) با همکاری اداره پست ، شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از سال ۱۳۹۶ دراین شهرستان  با مراجعه به درب منازل و اماکن تجاری و مسکونی ، بانک اطلاعاتی منطقه شهری و روستایی جمع آوری شده ودر روی نقشه های پارسل بندی شهرداری نقطه گذاری شده است . 
فرخی اضافه نمود : برای راه اندازی کردن و عملیاتی نمودن طرح نرم افزاری تهیه شده که با مراجعه به وب سایت شبکه پستی کشور و با واردکردن نام و نام خانوادگی فرد ویا کد ۱۰رقمی پستی در نرم افزار،  آدرس کامل فرد در صفحه نمایان میشود . 
مدیرکل پست و مخابرات آذربایجان غربی در مورد مزایای استفاده از این طرح اظهارداشت : این نرم افزار هم برای اطلاعات عمومی شهروندان  و هم برای ادارات و سازمانهایی که در رابطه با اماکن سر وکار دارند کارآیی خوبی دارد .
وی افزود : به عنوان مثال در صورت بروز حادثه با وارد کردن مشخصات فرد ویا کدپستی ۱۰ در سایت جی پی اس سازمانهای امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس آدرس دقیق محل حادثه مشخص شده و نیروهای امدادی در اسرع وقت در محل حاضر میشود .
فرخی در مورد کابرد طرح GNAF در شهرداری نیز گفت : با استفاده از این طرح برای تمام اماکن مسکونی و تجاری کد ۱۰ رقمی صادر میشود و باوارد کردن آن کد در سامانه کلیه مشخصات جغرافیایی محل و دیگر موارد مورد نیاز برای مدارک شهرداری در آن سامانه مشخص می گردد و دراین صورت  از اتلاف وقت شهروندان و ادارات و سازمانها جلوگیری می شود.
وی اظهارداشت: کد ۱۰ رقمی پستی نشان دهنده شهرستان ، منطقه ، خیابان ، کوچه و پلاک محل مورد نظر می باشد .
فرخی دربخشی از سخنان خود گفت : از دیگر مزایای این طرح ارائه کد پستی QR برای املاک شهری و آثار تاریخی و فرهنگی ، که با این کد تمام مطالب و توضیحات لازم برای آثار فرهنگی و تاریخی به سهولت در دسترس شهروندان و سازمانها قرار خواهد گرفت .
مدیر کل پست استان در مورد روستائیان نیز گفت : در این طرح روستاییان می توانند ازکارت عابربانک خود در دریافت سوخت نیز استفاده نمایند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار