چیت ساز مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری خوی گفت : بزرگترین مسابقات فوتبال نوجوانان با شرکت ۷۸۰ فوتبالیست دختر و پسردر شهرستان خوی آغاز میشود .
کد خبر: ۷۶۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 27 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی علی اکبرچیت ساز خویی مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی با اشاره به قرعه کشی پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی گفت : بزرگترین رویدادفوتبالی با شرکت ۷۸۰ فوتبالیست دختر و پسردر شهرستان خوی آغاز میشود .
وی ادامه داد : فوتبال محلات زمینه ای برای ایجاد تحولات موثر در فوتبال خوی است

مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی افزود: شهر خوی یکی از پر استعداد ترین شهرهای استان در حوزه ورزش بویژه در ورزش فوتبال بوده و دهه های متمادی این رشته ورزشی مورد استقبال خانواده ها است.
وی افزود: ورزش های گروهی بویژه رشته های پرطرفدار و تاثیرگذار در جامعه همچون فوتبال مهمترین زمینه تقویت مشارکت و خود جمعی بوده و در کنار پرداختن به ورزش محبوب فوتبال میتوان از سنین کودکی و نوجوانی مشارکت های اجتماعی را تقویت کرد.
وی افزود: محبوبیت فوتبال در بین نوجوان میتواند در آماده سازی، بسط و گسترش تحولات مثبت در زندگی نوجوانان و کودکان بوده و در کنار این تاثیرات مثبت، انگیزه های رقابت و تلاش بیشتر برای کسب مقام های ورزشی را نیز تقویت کند.

چیت ساز تصریح کرد: کشف و پرورش استعدادهای ورزش فوتبال در بازیهای فوتبال محلات با توجه به حضور بیشترین تعداد بازیکنان فوتبال با سطح کیفی مختلف ، فضای مناسب و اراده مثبتی برای ایجاد تحولات عمیق فوتبال شهرستان خوی را ایجاد کرده و قطعا ما در آینده شاهد حضور بازیکنان تاثیرگذار خویی در سطوح مختلف فوتبال کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز پنجمین دوره فوتبال محلات شهرداری خوی خاطر نشان کرد: قرعه کشی بیش از ۷۸ تیم فوتبال پسران و دختران خویی امروز جمعه ۴ مردادماه در زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک سلامت برگزار شد.

مدیر فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی گفت: بیش از ۷۸۰ بازیکن در دو نوبت صبح و عصر طی مردادماه سال جاری به انجام بازیهای فوتبال پرداخته و در مجموع با تیم مدیریتی بازیها و دست اندرکاران حاضر در این دوره از بازیها نزدیک به ۸۰۰ نفر بصورت مستمر درگیر این بازیها بوده و در کنار این تعداد از بازیکن، بیش از ۸۷۰خانواده نیز در این شور و نشاط فوتبالی خوی سهیم خواهند بود.

چیت ساز خویی اظهار داشت: حضور ۷۸ تیم فوتبال دختر و پسر در بازیهای فوتبال محلات یک رکورد استثنایی برای فوتبال شهرستان خوی بوده و تیم های فوتبال دختران نیز برای اولین بار بصورت همزمان در زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان به رقابت میپردازند.

چیت ساز خویی اضافه کرد: ۳۷ تیم از تیمهای حاضر در مسابقات فوتبال محلات رده سنی زیر ۱۶ سال، ۱۹ تیم در رده سنی زیر ۱۴ سال و ۹ تیم از رده سنی زیر ۱۲ سال پسران هستند و این میانگین سنی نشان دهنده ظرفیتهای کم نظیر فوتبال خوی و نوید بخش روزهای طلایی فوتبال خوی و استان آذربایجان غربی است.

مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری در پایان سخنان خود گفت: بازیهای پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی از روز دوشنبه هفته آینده شروع شده و در مجموعه ۸ بازی در دو نوبت صبح و عصر ( ۴ بازی در هر نوبت) انجام می شود.

لازم ذکر است : پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی و با همراهی اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، سپاه و آموزش و پرورش برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار