کد خبر: ۷۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 28 July 2019

عالیشان گفت : برای اتمام سریع‌تر پروژه استادیوم وطنی کار جهادی می کنیم

معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت : با توجه به وجود برخی موانع، کمی اتمام این پروژه طول کشید اما همانطور که جناب استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان قول داده بودند تا زمان آغاز بازی‌ها، پروژه تکمیل خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها که در آستانه آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قرار داریم، فدراسیون فوتبال استان‌هایی که صاحب نماینده در لیگ برتر هستند را مجاب کرده تا پیش از آغاز مسابقات، استادیوم‌های برگزاری رقابت‌ها را به استانداردهای مد نظر برسانند.
استادیوم ۷۰ ساله شهید وطنی قائم‌شهر که میزبان برگزاری بازی‌های تیم نساجی مازندران است، به‌واسطه قدمتش و همسو نبودن با استانداردهای حرفه‌ای یکی از پُرایرادترین استادیوم‌هاست که هر چه سریع‌تر باید آیتم‌های ابلاغی فدراسیون در آن مرتفع شود.
اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر و همچنین هیأت فوتبال قائم‌شهر طی روزهای اخیر با تلاش‌های شبانه‌روزی خود درصدد هستند تا قبل از آغاز بازی‌ها اشکالات یادشده را رفع کنند.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که حال در سفر زیارتی حج تمتع به‌سر می‌برد، مسؤولیت تام پیگیری و اجرای تکمیل استادیوم شهید وطنی را به عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزشی خود سپرده است؛ عالیشان که سال‌ها پیش ریاست اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر را به‌عهده داشت، به‌خوبی با استادیوم شهید وطنی آشناست و به همراه دیگر مدیران ورزشی تمام‌قد پای کار ایستاده است.

عالیشان به‌دنبال پیگیری تکمیل و تجهیز استادیوم شهید وطنی روز گذشته به وزارت ورزش و جوانان رفت تا هر چه سریع‌تر مشکلات پیش‌روی این استادیوم خاتمه یابد.

وی که دیداری با محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان داشت، در این خصوص در گفت‌وگو با فارس، گفت: در این دیدار گزارشاتی مبنی بر پیشرفت مناسب پروژه تجهیز استادیوم شهید وطنی خدمت جناب معاون ارائه کردیم و خواستار شدیم تا بیش از گذشته نسبت به روند این پروژه توجه داشته باشند.

عالیشان عنوان کرد: با توجه به وجود برخی موانع، کمی اتمام این پروژه طول کشید اما همانطور که جناب استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان قول داده بودند تا زمان آغاز بازی‌ها، پروژه تکمیل خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: با لطف جناب داورزنی پیگیری‌های نهایی را نیز انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در فاز بعدی تکمیل استادیوم شهید وطنی، سکوی جدید را نیز استارت بزنیم.

این مسؤول در ادامه به برگزاری جلسه با احمد سعادتمند مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در این جلسه فنی و تخصصی نیز درباره برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و نحوه انعکاس رویدادها بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار