کد خبر: ۷۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 14 August 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه فعالیت‌ هیئت‌های مذهبی البرز رصد می‌شود، گفت: باید ۴۰ درصد از هیئت‌های مذهبی موجود در سطح استان به عنوان هیئت شاخص و یا معیار فعالیت کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه یکصدوشصت و پنجمین جلسه معتمدین کرج در سازمان تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه در این جلسه بیان و مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه فعالیت هیئت‌های مذهبی موجود در سطح استان البرز نظیر موسسات فرهنگی، حسینه‌ها و انجمن‌های اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به اطلاع هیئت معتمدین شهرستان کرج رسیده است و با وظایف این نهاد به خوبی آشنا شده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه بنا شد این افراد به عنوان مطالبه‌گر امور فرهنگی در کنار سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: امید است بتوان از وضعیت اعتباری فرهنگی شهرها در راستای پیشبرد اهداف دینی و ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با تاکید بر اینکه معتمدین می‌توانند به عنوان حلقه اتصال بین دستگاهی اقدامات موثری را انجام دهند، تصریح کرد: امید است در حوزه‌های فرهنگی و دینی گام‌های ثابت و موثری را برداریم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش مداحان برنامه‌های توجیحی خوبی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در نظر داریم فعالیت هئیت‌های مذهبی و عوامل فعال در این مجموعه نظیر مداحان به خوبی بررسی و رصد شود.
وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی فضای مناسبی برای پرورش جوانان محسوب می‌شود به همین سبب باید این فرصت را به امتیاز تبدیل کرد، گفت: تا سال 97 باید 40 درصد از هیئت‌های مذهبی موجود در سطح استان به عنوان هیئت شاخص و یا معیار فعالیت کنند که زمینه این مهم فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار