استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تدوین طرح برنامه آمایش استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با توجه به اهمیت این برنامه در توسعه استان، اعضای شورای‌های اسلامی می‌توانند نکته نظرات خود را در روند تدوین این برنامه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دهند.
کد خبر: ۷۶۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 02 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  محمد مهدی شهریاری امروز در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی استان که با حضور  رئیس کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه شورا در محیط‌های تصمیم‌گیری و افزایش اعتماد عمومی اظهار کرد: بدون شک اگر به شوراها اعتماد شود و شوراهای اسلامی نیز بتوانند در برنامه‌ها  به نفع مردم و برای حل مشکلات آنان تصمیم‌گیری کنند سرمایه‌های عمومی در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

وی بر تقویت جایگاه شوراها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تقویت جایگاه شورا و ارتقای توانمندی‌های آنان کمک کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین در ادامه بر ادامه روند آموزش‌های شغلی در حوزه‌های مختلف توسط اعضای‌های شوراهای استان تاکید کرد و افزود: دفتر اموری شهری و شورای‌های استانداری اجرای برنامه جامع آموزشی برای اعضای شوراها برنامه‌ریزی کند. 

وی در ادامه با اشاره به تدوین طرح برنامه آمایش استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: با توجه به اهمیت این برنامه در توسعه استان، اعضای شورای‌های اسلامی می‌توانند نکته نظرات خود را در روند تدوین این برنامه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار