کد خبر: ۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ 24 February 2015
مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشورازاجرایی شدن طرح بازبینی و به روز رسانی ساختار فرمانداری ها و بخشداری های کشور درچند ماه آینده خبر داد.
به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان های منطقه یک کشوردرمجتمع فرهنگی میلاد کرج با بیان اینکه این ساختار از سال 77 تاکنون هیچ تغییری نکرده است، افزود: ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها براساس درجه بندی تغییرمی کند.
وی ادامه داد: عناوین پست ها و مسوولیت ها در تشکیلات فرمانداری ها و بخشداری ها در دست بررسی و مطالعه است.
مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور گفت: چابک سازی دستگاه های اجرایی از محورهای موضوعی است که در بحث تشکیلات اداری مورد توجه قرار گرفته است.
فرامرزیان خاطرنشان کرد: تعیین شرح وظایف مسوولیت ها در استانداری ها و سایر دستگاه های اجرای درسال جاری مورد توجه دولت قرار گرفته و اصلاح نظام اداری به تصویب رسیده است.
وی اظهار داشت: در طرح اصلاح نظام اداری، هشت برنامه تحول پیش بینی شده است.
مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور، اصلاح کلی نظام اداری را منوط به طی شدن یک پروسه زمانبندی دانست و گفت: این طرح به سه سال زمان و تامین امکانات و ظرفیت های مناسب نیاز دارد.
دراین نشست که استاندار البرز نیز حضور داشت معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان های منطقه یک کشور شامل گلستان، سمنان ، قم ، تهران، مازندران ، قزوین و البرز به بیان نقطه نظرات خود در زمیه تحولات اداری و نقش آن در بهبود کیفی خدمات به مردم پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار