کد خبر: ۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 15 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه خدمات ریلی در استان البرز مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای اداری که متفاوت‌تر از نشست‌های دیگر در قطار مسافربری هشتگرد تهران برگزار شد، اظهار داشت: توسعه طرح‌های ریلی با توجه به افزایش روزافزون جمعیت یکی از نیازهای این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه ریلی هشتگرد ـ تهران دی ماه سال 93 پس از سال‌ها تعطیلی به همت مدیران منطقه، استان و مسئولان کشوری بازگشایی شد،‌ افزود: لازم است تا به منظور توسعه خدمات حمل و نقلی برای مردم در این استان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: ایستگاه راه‌آهن هشتگرد علاوه بر مسافران کرج و تهران، آماده خدمات‌دهی به زائران مشهد مقدس است و ساکنان شهرستان‌های غرب استان و البرز می‌توانند از این ایستگاه برای سفر به بارگاه حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) استفاده کنند.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به ایام هفته دولت اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح خواهیم داشت.

پالیزگیر هفته دولت را فرصت مهمی در راستای معرفی دستاوردها و تلاش‌های مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: در این هفته مسئولان می‌توانند گزارش جامعی را از فعالیت‌ها و انواع خدمات‌رسانی‌ها به مردم ارائه دهند.

وی افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی و گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا را مهمترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار