شهردار سرعین از صدور مجوز احداث سه مجتمع آبدرمانی در شهر توریستی سرعین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 17 August 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، رضا زنده دل در نشست خبری با خبرنگاران استان اردبیل با بیان اینکه تمام تجهیزات خدمات شهری از جمله ماشین‌های جمع آوری زباله در سرعین نوسازی شده است، گفت: تا 10 سال آینده این شهرستان معضلی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات جمع‌آوری زباله نخواهد داشت.

وی افزود: در سه سال اخیر بودجه سرعین را از پنج میلیارد تومان به 15 میلیارد تومان رسانده‌ایم و قصد داریم در سال آینده نیز این رقم اعتبار به 20 میلیارد تومان افزایش یابد.

شهردار سرعین تصریح کرد: پروژه باغ لاله‌های بهشتی شهرستان سرعین یکی از پروژه‌های بسیار مهم این شهرستان است که با راه‌اندازی این پروژه سرانه فضای‌ سبز در شهرستان سرعین به 3 متر افزایش خواهد یافت.

زنده دل با بیان اینکه در زمینه پارک خودروهای مسافران مشکلی در سرعین وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی اقدام به راه اندازی پارکینگ‌های مختلفی در داخل شهر کرده است و مسافران در رابطه با پارک خود با مشکل مواجه نیستند.

وی با انتقاد از بی توجهی به کاربری جهانگردی در سرعین، تاکید کرد: 30 درصد از اراضی سرعین برای کاربری‌های جهانگردی است که در این زمینه میراث فرهنگی هیچ اقدامی انجام نداده است.

شهردار سرعین برگزار نشدن جشنواره زمستانی شهرستان سرعین را حاصل بی‌تدبیری مدیران گذشته میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان دانست و اظهارامیدواری کرد: با توجه به تغییرات انجام شده در میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرعین، جشنواره زمستانی در سالجاری با حمایت شورای‌شهر و شهرداری سرعین برگزار می‌شود.

زنده دل افزود: شهرداری سرعین اقدام به زیباسازی میادین و ورودی‌های شهر کرده است، بطوریکه میدان گاومیش‌ گلی، میدان سهند و میدان سبلان طراحی شده و کار نصب المان‌ها در آن به انجام رسیده که در میدان سبلان نیز تا دو ماه آینده المان مورد نظر نصب می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار