در هفته دفاع مقدس مراسم زنگ مقاومت وبازگشایی مدارس شهرستان دالاهو در دبیرستان هاجر شهر کرند با حضور فرماندارو مسولین شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۷۸۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 24 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فرماندار دالاهو در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس اوج رشادت و پایمردی وپیروزی ملت ایران است.

 کرم محمدی گفت: ملت ایران در اوج مظلومیت وبی کسی، به دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور برخاسته و با وحدت و اطاعت از امام راحل (ره)، با سرافرازی جنگ را به پایان برد.

 وی در ادامه تاکید کرد: دفاع مقدس اوج رشادت، پایمردی وپیروزی ملت ایران در برابر تمامی ابرقدرت‌ها و مرتجعین حاشیه خلیج فارس است.

محمدی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: دیروز کلاس‌های درس معلمین ودانش آموزان توسط بمب‌ها و موشک‌های صدام بعثی هدف قرار می‌گرفتند وجسم آنان پرپر می‌شد و امروز فکر، اندیشه و آینده دانش آموزان ما را نشانه رفته اند و با بهره گیری از گنجینه گران سنگ دفاع مقدس باید با این هجمه مقابله نمود.

در پایان مراسم زنگ مدرسه توسط فرماندار شهرستان به صدا درآمد واز جمعی از فرهنگیان پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار