استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی بر تشدید برخورد با مجرمان اقتصادی در استان تأکید کرد و گفت: رویکرد جدید قوه قضائیه در برخورد با جرایم اقتصادی، به یک نهضت تبدیل شده و امیدواریم با این رویکرد شاهد کاهش جرایم در کشور باشیم.
کد خبر: ۷۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 26 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب تبریز که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: در سایه تلاش‌های دستگاه قضایی استان، آذربایجان شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور از نظر قضایی، سیاسی و جرایم سازمان‌یافته به شمار می‌آید.

وی با قدردانی از برخورد جدی دستگاه قضایی با مجرمان و مفسدان اقتصادی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول سال‌های گذشته، سرمایه بانک‌ها و موسسات مالی به تاراج رفته است که نتیجه آن کاهش اعتماد عمومی بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که اعتماد عمومی نهادینه شده در استان ۱۱ درصد است، گفت: این آمار در شان آذربایجان شرقی نبوده و باید تلاش کنیم تا این اعتماد به حد مطلوب برسد.

پورمحمدی تأکید کرد: همه باید برای احیای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و امیدآفرینی در بین مردم تلاش کنیم و در این میان، برخورد با مفسدان اقتصادی نقش مهمی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات موسی خلیل‌الهی، دادستان سابق تبریز که به عنوان رئیس کل دادگستری استان منصوب شده است، گفت: انتصاب‌های تخصصی در قوه قضائیه مایه خرسندی است و امیدوارم در دادگستری استان نیز شاهد این رویکرد باشیم.

در این آئین، بابک محبوب علیلو به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار