تابناک: معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: باید در حوزه آرندی و دریافت ایده‌های نو از صنایع حمایت کنیم.
کد خبر: ۷۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سورنا ستاری ظهر امروز (دوشنبه) درحاشیه رونمایی از جدیدترین نمونه مهندسی یخچال و فریزر ساید بای ساید گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه همه مشکلات را دولت نمی‌تواند رفع کند، اظهار کرد: کارهای بزرگی در این مجموعه صنعتی انجام شده که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: باید در زمینه فروش تولیدات کشور فرهنگ سازی و بازاریابی شود تا برندهای داخلی بتوانند موفق عمل کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور اضافه کرد: می‌توانیم در داخل کشور با برندهای ال جی و سامسونگ رقابت کنیم و در صادرات رقابت نیز موفق باشیم.

هم‌چنین مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب در این بازدید گفت: بازدیدها موجب تشویق بیشتر کارخانجات صنعتی و موجب رسیدن پیام مجموعه‌های صنعتی به دولت می‌شود. همچنین باعث خواهد شد که فعالیت‌های انجام شده در کشور بیشتر حمایت شوند و دستاوردهای بیشتری به ارمغان آورند.

محمدرضا دیانی افزود: صنایعی از نظر اقتصادی در کشور کارآمد محسوب می‌شوند که به مواد معدنی ارزان، انرژی ارزان و امکانات کنترل و واردات دسترسی دارند، اما صنعت لوازم خانگی جزء این صنایع محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب به صورت 100 درصد خصوصی به حساب می‌آید، گفت: رقیبی در داخل کشور نداریم و رقبای گروه صنعتی انتخاب برندهای ال جی و سامسونگ هستند که متأسفانه سال گذشته سه و نیم میلیون دلار از این برندها وارد کشور شده است.

دیانی با انتقاد از وضعیت واردات لوازم خانگی، اضافه کرد: از دولت تقاضا داریم تا در راستای قانونمند شدن و شفافیت در واردات گام مؤثری بردارند.

به گزارش ایسنا؛ در این بازدید از جدیدترین نمونه مهندسی یخچال و فریزر ساید بای ساید با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار