سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نمایندگی آستان قدس در استان کرمانشاه گفت: برگزاری هرچه بهتر مناسبت‌های مذهبی و خصوصا سالروز شهادت حضرت رضا (ع) بهترین فرصت ارتباط با نسل جوان و آحاد مردم است.
کد خبر: ۷۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 13 October 2019

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام عزاداری سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) به ریاست آیت الله علما و در دفتر ایشان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط تشکیل گردید، آیت الله علما بر ضرورت حضور جوانان و آحاد مردم در مراسمات مذهبی تاکید داشتند و فرمودند: هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات مذهبی خصوصا سالروز شهادت امام رضا (ع) بهترین فرصت برای ارتباط با نسل جوان و آحاد مردم است و از طرفی حضور برادران اهل تسنن جهت ارادت ویژه‌ی این عزیزان به امام رضا (ع) جزو ضرورتهایست که نباید از آن غافل شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید ویژه‌ی نماینده محترم، ولی فقیه استان کرمانشاه در هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم، بنا شد با مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف مراسم شهادت امام رضا (ع) به صورت متمرکز ۷ آبان مصادف با ۳۰ صفر از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع کرمانشاه برگزار گردد.

امامیان استفاده از ظرفیت ویژه‌ی خادمیاری در این ایام را جزو برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اعلام کرد و اذعان داشت: غرفه‌های خدمت رسانی کانون‌های مختلف تخصصی خادمیاران رضوی جهت خدمت به آحاد مردم از جمله برنامه‌های مد نظر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار