معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جمع فرمانداران استان تاکید کرد:
سعید شبستری روز سه شنبه در گردهمایی فرمانداران استان اظهار کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و جذب حداکثری است و به عنوان مجریان انتخابات در نهایت بی طرفی انتخابات را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۷۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 18 August 2015

به گزارش تابناک تبریز با تبلیغات انتخاباتی خارج از چارچوب برخورد می‌شود/ فرمانداران خدمات دولت را انعکاس دهند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت زودهنگام انتخاباتی برخی افراد در استان گفت: با تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی و خارج از چارچوب برخورد می کنیم.

وی با تاکید بر این که در انتخابات هیچ گونه نگاه جانبدارانه نداریم، خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی باید با تعامل و همراهی با سایر عوامل دخیل در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری و با نشاط مردم در انتخابات را فراهم کنند.

شبستری با بیان این که نامزدها از پرونده سازی نسبت به همدیگر پرهیز کنند، افزود: از افراد و گروههای سیاسی انتظار می رود که قصدشان تخریب همدیگر نباشد، بلکه مردم را امیدوار کرده و شور و نشاط ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: برای مجریان انتخابات، قانون فصل الخطاب است و تفاوتی نمی کند که مردم به چه کسی رای دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خطاب به فرمانداران گفت: مدیریت فرمانداران در شهرستانها حایز اهمیت است و نباید با شرکت در محافل و مجالس ایجاد شائبه کرده و مردم احساس کنند که فرد خاصی مورد حمایت آنان است.

شبستری همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: پیام این هفته ' دولت تدبیر و امید ، دولت همدل با مردم ' است که فرمانداران باید بصورت مستقیم ارتباطشان با مردم را افزایش داده و فعالیت ها و عملکرد دولت را با آنان در میان گذارند.

وی با بیان این که برنامه های مبسوطی برای گرامیداشت هفته دولت در استان تهیه شده است، گفت: فرمانداران ارتباط مناسب و مداومی با رسانه ها داشته و از طریق آنها عملکرد خود را تبیین کنند.

شبستری با بیان این که رسانه ها نیز در بیان مشکلات مردم و انتقال آنها به مسوولان نقش موثری دارند، خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران به عنوان ظرفیت های رسانه ای دولت با تمام توان آماده ارایه خدمات و انعکاس نظرات مسوولان است.

وی ادامه داد: به رغم مشکلات فراوان، اجرای سند تدبیر و توسعه استان به شکل خوبی ادامه یافته و خوشبختانه در شهرستان ها نیز با نظارت فرمانداران این سند در حال انجام است.

شبستری همچنین از فرمانداران خواست جلسات کارگروهها را بطور منظم تشکیل داده و گزارش آنها را به استانداری ارایه دهند زیرا که یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد فرمانداران تشکیل منظم جلسات و نتایج آن می باشد.

گفتنی است در این نشست مسایل مختلفی همچون انتخابات اسفند ماه سال جاری، برنامه های هفته دولت، اجرای سند تدبیر توسعه شهرستان ها و مسایل و مشکلات فرمانداری ها در زمینه مسایل بودجه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :