کد خبر: ۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 18 August 2015

مدیرکل امور بانوان در استانداری البرز گفت: حمایت از بانوان کار‌آفرین مناطق محروم روستایی استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بی‌بی عصمت سرافرازی ظهر امروز در جمع بانوان کارآفرین که در منطقه طاوسیه ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این مرکز حمایت از بانوان کارآفرین و به خصوص در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشت و بر ضرورت رفع آن تأکید کرد.

این مسئول همچنین در جریان بازدید تعاونی روستایی زرین جامه البرز که در زمینه تولید و عرضه پوشاک فعالیت دارد ضمن آشنایی با روند کاری این مجموعه از نزدیک با در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در این بازدید، تولیدکنندگان، مسایل و مشکلات خود را با مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مطرح و مدیرکل امور روستایی استانداری نیز در خصوص رفع برخی از مشکلات آنان قول مساعدت داد.

این بازدید در راستای تأکیدات استاندار مبنی بر حمایت از روستاییان کارآفرین عرصه اقتصادی در مناطق محروم استان و به منظور رفع موانع و مشکلات موجود انجام شد؛ این سلسله بازدیدها با سفر به نقاط روستایی کماکان ادامه خواهد داشت.

بانوی کارآفرین این تعاونی روستایی، با ایجاد 80 فرصت شغلی برای بانوان سرپرست خانوار، به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش‌آفرین در اقتصاد این روستا و سراسر استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار