تراکتور 2 - استقلال 4
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر با نتیجه 4 بر دو به سود استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۷۹۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 01 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار با برد 4 بر دو استقلال به پایان رسید.

محمدرضا آزادی (20) و ساسان انصاری (79) برای تراکتور گلزنی کردند و شیخ دیاباته مهاجم آبی‌پوشان نیز دقیقا 40، 65 و 69 موفق به گلزنی برای استقلال شد تا هت‌تریک کند. علی کریمی نیز دقیقه 83 گل چهارم را برای استقلال به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی علاوه بر اینکه 15 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رفت، فاصله‌اش را با صدر جدول به عدد چهار رساند. آبی‌پوشان با پیروزی در خانه تراکتور تبریز از مرز هزار امتیاز در تاریخ لیگ برتر گذشتند تا صاحب رکورد شوند. شاگردان مصطفی دنیزلی نیز دومین شکست پیاپی و فصل خود را متحمل شدند.

تراکتور در این دیدار با اشتباهات خط دفاعی فرصت های گلزنی زیادی را برای استقلال ایجاد کرد که نتیجه آن شد 4 بار بازشدن دروازه رشید مظاهری!

دقیقه 20: پاس در عمق میمبلا به احسان حاج‌صفی رسید و پاس او را محمدرضا آزادی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 40: مهدی قائدی پاس خوبی به دیاباته داد و مهاجم اهل مالی آبی‌پوشان گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 65: ضربه ایستگاهی میلیچ را علی کریمی در محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتوری‌ها زد که مظاهری توپ را برگرداند، اما دیاباته در ادامه موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 69: استقلالی‌ها در ادامه بازی خوب خود دوباره صاحب موقعیت شدند که این بار علی کریمی پاس عمقی خوبی به دیاباته رساند تا این بازیکن پس از عبور از مظاهری گل سوم خودش و استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 79: پاس از روی ضربه ایستگاهی را ساسان انصاری وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه 83: شوت از راه دور علی کریمی به زیبایی وارد دروازه تراکتور شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :