رئیس کمیته مسابقات فوتبال مازندران:
رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم شهدای ماکران با پنج پیروزی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان جای دارد.
کد خبر: ۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 19 August 2015
مختار بابایی با اشاره به برگزاری هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان بیان داشت: تیم شهدای ماکران با پنج پیروزی متوالی با 15 امتیاز به تنهایی در صدرجدول جای گرفت.
وی با اشاره به برگزاری 6 بازی همزمان در این هفته تصریح کرد: تیم شهدای ماکران این هفته موفق شد در بازی خانگی با سه گل تیم حربده محمودآباد را از پیش رو بردارد و استقلال ساری نیز در  یک بازی خارج مقابل شهرداری نشتارود شکست خورد.
رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران در ادامه اذعان داشت: در دیگر بازی ها تیم سد نکا دو بر یک میزبان خود شهرداری فریدونکنار را شکست داد و تلاش دو تیم داروسازی وتاک ساری و شهدای لمراسک گلوگاه بدون گل خاتمه پذیرفت.
بابایی در ادامه گفت: تیم شهدای بابلسر با دو گل مغلوب میزبان خود شهرداری ایزدشهر شد و دنیای آبی زاغمرز نیز دو بر یک تیم بازرگانی وشتانی آمل را شکست داد.
وی در پایان با اشاره به اینکه تیم وحدت مقاومت جویبار در این هفته استراحت داشت، افزود: تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران تیم شهدای ماکران با 15 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم های شهرداری نشتارود با 12 و  سد نکا با 8 امتیاز دوم و سوم هستند
سایر نتایج این هفته لیگ برتر استان مازندران را در ادامه مشاهده میکنید :
 شهرداری نشتارود 3  استقلال ساری 1
دارو سازی وتاک ساری 0 شهداء لمراسک گلوگاه 0
شهرداری فریدونکنار1  سد نکا 2
شهرداری ایزد شهر 2شهداء بابلسر 1
شهدای ماکران 3 حربده محمود آباد 0
دنیای آبی زاغمرز 2 بازرگانی وشتانی آمل 1

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار