معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: پروژه هشتگرد به طالقان به طول ۳۲ کیلومتر بوده که از دو قطعه اجرایی و یک قطعه تونل تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۰۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 17 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛  جعفر قزوینیان گفت: قطعه اول به طول ۱۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصد و قطعه سوم با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تلاش می‌گردد تا این پروژه سال ۹۹ در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه طالقان و بارندگی‌های موجود عملاً اجرای کار در شش ماه سال با تأخیر مواجه می گردد اما با این‌حال با تمام تلاش در حال اجرا می‌باشد.

قزوینیان گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد اعتبار به این پروژه ابلاغ شده و پیمانکارها هم پای کار هستند و به امید خدا تا اواسط سال ۹۹ این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در ارتباط با اظهارات وزیر مبنی بر ناامنی این مسیر گفت: یکی از ویژگی‌های راه‌هایی که در مناطق کوهستانی ساخته می‌شود اینست که علاوه بر ساخت، نگهداری آن هم باید در دستور کار جدی قرار گیرد و در تمام راه‌های کوهستانی در کشور راهدار همیشه فعال هستند.

قزوینیان گفت: جاهایی که احتمال رانش و ریزش داشت را شناسایی کردیم و ۸۰۰ متر طول دیوار برای این پروژه طراحی شده است که به زودی اجرایی می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار