مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در 16 روستای جزیره قشم با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با هدف توسعه عمرانی به جوانان زمین واگذار می شود.
کد خبر: ۸۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 03 August 2015
به گزارش تابناک، محمد احسان شرقی اعلام کرد: درآمد حاصل از واگذاری زمین در روستاهای جزیره قشم در زمینه امور عمرانی همان روستاها هزینه خواهد شد.
به گفته وی، با انتقال منابع ملی و منابع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اجرای طرح یاد شده، شاهد تحول اساسی در حوزه عمرانی روستاها خواهیم بود.
 
 مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از توقف مهاجرت روستائیان به  شهرها به عنوان یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح توسعه روستاهای جزیره قشم نام برد.
 
وی گفت: طرح توازن توسعه روستاهای قشم با ارائه خدمات مناسب در حوزه های آموزش و پرورش، بهداشت و دیگر مسائل اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.
 
 شرقی با بیان اینکه نظام واگذاری زمین باید به نحو شایسته به مردم معرفی شود، اظهار کرد: زمین جهت ساخت مسکن جوانان روستایی حائز شرایط ، براساس سیاست جدید سازمان منطقه آزاد قشم به آنان واگذار می شود.
 
 وی ادامه داد: متاسفانه متصرفان اراضی ملی در قشم با خرد کردن زمین های تصرفی و فروش آن به مردم نیازمند، مشکلاتی را بوجود آورده اند و سازمان منطقه آزاد با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم با هدف جلوگیری از سودجویی متصرفان، اقدام به واگذاری زمین به جوانان روستایی نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار