کد خبر: ۸۰۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 29 December 2019

سخنگوی اورژانس مازندران‌ از انفجار گاز و مصدوم شدن ۱۳ تن در شهرستان آمل خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت‌وگو یی کفت: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شب گذشته شنبه ۷ دی ماه خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد، اظهار کرد: در دقایق اولیه حادثه و به دلیل شدت آن سریعا واحدهای EOC (مرکز هدایت عملیات بحران ) و MCMC (مرکز پایش مراقبتهای درمانی ) در دانشگاه به صورت ویژه جهت پایش مخاطره وهماهنگی‌های لازم جهت نقل و انتقال مصدومین فعال شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۱، آمل۲، آمل۳ و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در روستای بوران اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران‌ گفت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفته شده که در اثر انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی بوده، ۱۳ نفر که همگی آقا بودند مصدوم شدند.

اشکپور افزود: این مصدومین که بیشترین جراحات آن‌ها سوختگی بود پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی ادامه داد: در بین مصدومین ۱۲ نفر که دچار سوختگی وسیع بودند با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۲، آمل ۳، سرخرود  و بیمارستان‌های امام رضا، امام علی و امام خمینی به بیمارستان فوق تخصصی سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران‌ خاطرنشان کرد: حال ۷ نفر از مصدومین وخیم اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار